اگر به دنبال خرید فالوور واقعی فعال ایرانی هستید با ما همراه شوید زیرا قرار است ارزانترین و باکیفیت ترین سرویس دریافت فالوور واقعی را به شما معرفی نماییم. اما اجازه دهید پیش از معرفی این سرویس کمی در مورد فالوور واقعی صحبت کنیم.

نیاز به وجود فالوور در تمامی پیج ها بخصوص پیج های تجاری بسیار احساس میشود و تمامی افراد به دنبال راه هایی هستند که بتوانند فالوورهای خود را افزایش دهند. راه های بسیاری زیادی برا این کار وجود دارد. برای مثال تبادل با پیج های مرتبط، تبلیغات، کامنت گذاری در پیج های مختلف و...

تمامی این روش ها نیز موثر هستند اما در طولانی مدت جواب خواهند داد و همچنین در صورتی که فالوورهای شما کم باشد بازخورد این روش ها نیز بسیار کم میباشد. به همین دلیل است که کاربران اینستاگرام هزنه زیادی برای رشد پیج خود میپردازند و سعی میکنند با استفاده از روش های مختلف فالوور به دست آورند.

شما نیز فراموش نکنید که فالوور یعنی مشتری!!

فالوور یعنی کسب درآمد و به دست آودن پول بیشتر!!

بنابراین اگر فالوورهای پیج شما کم هستند از روش های ارگانیک برای جذب فالوور استفاده نمایید و در کنار آن خرید فالوور واقعی را فراموش نکنید. خرید فالوور راه شما را برای رسیدن به هدف کوتاه میکند و اگر این فالوورها واقعی باشند هیچ مشکلی برای پیج شما به وجود نمی آورند و تنها باعث رشد پیج خواهند شد. این را نیز به خاطر داشته باشید که خرید لایک ایرانی، خرید کامنت ایرانی و... باعث میشوند پیج شما در مدت زمان کمی علاوه بر فالوور، تعاملات بیشتری پیدا کند.

پس از دریافت فالوور، کامنت و لایک اینستاگرام میتوانید به تبلیغات، تبادل و... بپردازید. در این حالت مطمئن باشید که تاثیرات تبلیغات و... بیشتر خواهد شد. زیرا تعدادی فالوور در پیج شما وجود دارد و سایر کاربران بسیار ساده تر به پیج شما اعتماد کرده و آن را دنبال میکنند. حال که این نکات را بیان نمودیم وقت آن رسیده بهترین سرویس خرید فالوور واقعی فعال ایرانی را به شما معرفی نماییم تا بتوانید بدون هیچ مشکلی فالوورهای پیج خود را افزایش دهید.

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی

خرید فالوور2

سایت های زیادی برای دریافت فالوور، لایک و... وجود دارند اما ممکن است در بسیاری از آنها سرویس به درستی به شما تحویل داده نشود و یا فالوورهای فیک به پیج شما اضافه شوند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم سایتی را معرفی نماییم که از طریق آن میتوانید فالوور واقعی فعال ایرانی دریافت نمایید و مطمئن باشید که این سرویس کاملا باکیفیت است.

همچنین تمامی سرویس های این سایت بدون واسطه هستند و با پایین ترین میزان سود به فروش میرسند. پنل اینستاگرام فالووران سالهاست در زمینه فروش انواع سرویس های مرتبط با شبکه های اجتماعی فعالیت دارد و اکنون بسیاری از کاربران اینستاگرام از سرویس های این سایت استفاده میکنند.

بسیاری از سرویس های این سایت نیز رایگان هستند و برای اطمینان به سرویس های سایت، میتوانید ابتدا از سرویس های رایگان استفاده نمایید. حال که بهترین سایت برای خرید فالوور را بیان نمودیم به تعدادی از روش های ارگانیک افزایش فالوور نیزخواهیم پرداخت.

روش های ارگانیک افزایش فالوور اینستاگرام

خرید فالوور3

ساخت پروفایل جذاب

برای افزایش فالوور در قدم اول باید یک پروفایل با بیوگرافی جذاب، عکس پروفایل مرتبط با پیج  و زیبا، نوشتن اطلاعات مربوط به پیج و یا مشخصات کلی خود، داشته باشید.

قرار دادن پست های منحصر به فرد

قرار دادن پست های ارگانیک و منحصر به فرد شانس شما را برای دیده شدن بیشتر میکند. حتی اگر محصولاتی را به فروش میرسانید پست های جذابی برای آن بسازید. قرار دادن تنها یک عکس ساده نمیتواند توجه کاربران را جلب کند. برای تولید ویدیو و ایجاد پست های جذاب زمان بگذارید. از دوربین و تجهیزات مناسب استفاده کنید. خلاقیت به خرج دهید. از افراد دوره دیده کمک بخواهید و سعی کنید در پست گذاری متفاوت باشید.

انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست

اگر زمان مناسب برای انتشار پست های خود انتخاب نمایید و در ساعات اول توسط تعدادی از فالوورهای خود دیده شده و اقداماتی انجام دهید که فالوورها پست شما را سیو کنند، کامنت بگذارند و... شانس شما برای دیده شدن در اکسپلور افزایش می یابد و در اکسپلور نیز قطعا توسط افرادی فالوو خواهید شد.

تبلیغات در پیج های پربازده

یکی از موثر ترین روش ها برای افزایش فالوور تبلیغات در پیج های پربازده میباشد.(اما باید دقت نمایید که اینگونه پیج ها فالوور فیک به پیج شما اضافه نکنند)

اگر یک پیج معتبر و مفید را مشاهده نموده اید که تعاملات بسیار خوبی نیز دارد حتما تبلیغات پیج خود را به آنها بسپارید. زیرا فالوورهای زیادی به سمت پیج شما جذب خواهند شد و هیج مشکلی نیز برای اکانت شما به وجود نخواهد آمد.اگر پیج های مرتبط با پیج خود را نیز پیدا کنید تاثیرات تبلیغات دو چندان میشود. (بهتر است در طول یک ماه به هر پیج دو الی سه بار تبلیغات دهید)

استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها به نمایش بیشتر پست شما کمک می کنند. اما هشتگ ها زمانی موثر هستند که در ارتباط با محتوایی که منتشر می کنید استفاده شوند. هشتگ نامرتبط به هیچ عنوان برای پیج شما مفید نخواهد بود. در حالی که یک هشتگ خوب می تواند کمک زیادی به پیج شما کند.(تعداد هشت های مناسب برای هر پست بین 4 تا 8 هشتگ میباشد)

به کمک این روش ها میتوانید در مدت زمان کمی دیده شده و فالوورهای زیادی به دست آورید. اما قبل از شروع هرکاری بهتر است نسبت به خرید فالوور واقعی فعال ایرانی اقدام نمایید تا تاثیرات روش های دیگر بیشتر شود. همچنین شما میتوانید علاوه بر خدمات اینستاگرام که در سایت عرضه میشود از  پنل اینستاگرام فالووران اقدام به خرید لایک ایرانی اینستاگرام، خرید بازدید ویدیو اینستاگرام و ... کنید.

اکنون این مقاله به پایان رسید و امیدوار هستیم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.