به گزارش اکو ایران ،این هفته ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درجریان ارائه گزارش محله‌گردی‌اش از شهرک «رضویه» گفت که ما در محله رضویه منطقه 12 با پدیده شگفتی رو به رو شدیم. حضور معتادان متجاهر به صورت سازمان‌دهی شده در یک منطقه مشخص به صورت جمعی با دیده‌بانی و نگهبانی و پرتاب سنگ و ترقه و حتی به گفته اهالی، تیراندازی به سمت کسانی که قصد نزدیک شدن به آنان را داشته باشند! البته خودشان هر ساعتی که اراده کنند، در معابر و کوچه‌های محله برای جمع‌آوری پسماندهای خشک و سرقت المان‌های شهری و سرقت منازل و مغازه‌های مردم با هیچ محدودیتی مواجه نیستند.

این محله نیز مثل محله هرندی مهم‌ترین موضوع و خواسته‌ی مردم، امنیت است که این افراد از آنان سلب کرده‌اند و اهالی ساکن کوه‌سنگی و ارتفاعات مشرف بر محله می‌گویند تنها بیرون آمدن از منازل به ویژه برای خانم‌ها و کودکان امکان ندارد و از سرقت و به یغما بردن وسایل همراه خانم‌ها توسط این مهمانان ناخوانده داستان‌های وحشتناکی را نقل می‌کردند.

اما سردار حسین رحیمی این سخنان را تکذیب کرد و تذکر جدی به این عضو داد. عضو شورای شهر تهران فیلم بازدید خود و سخنان اهالی را منتشر کرد که رییس پلیس پایتخت باز هم نسبت به آن واکنش نشان داد و گفت: معتاد متجاهر براساس وضعیت جسمانی اش نمی‌تواند راه برود، چگونه می‌خواهد اسلحه داشته باشد؟

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اهالی آن منطقه (شهرک رضویه) می‌گویند که قاچاقچیان مسلح در آن شهرک حضور دارند گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی را تأیید نمی‌کنم.

بعد از این واکنش، ناصر امانی، فیلم محله‌گردی‌اش از «رضویه» را منتشر کرد که در آن اهالی حمله معتادان متجاهر به خود را با قمه و اسلحه تایید می‌کردند. فیلمی که در رسانه‌ها و صفحات مجازی این عضو شورا منتشر شد. 

بعد از آن فرمانده انتظامی پایتخت در واکنش به فیلمی که از سوی امانی عضو شورای شهر منتشر شده و پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه در آن فیلم صدای شلیک اسلحه شنیده می‌شود، گفت که؛ این مسئله کار سختی نیست که روی یک فیلم صدا گذاشته و ادعا شود که دارد در فلان منطقه تیراندازی می‌شود.

رحیمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه زهرا شمس احسان عضو دیگر شورای شهر تهران اعلام کرده است که بیش از ۲۶ هزار نقطه ناامن در تهران شناسایی شده ولی تاکنون اقدامی برای رفع مشکل صورت نگرفته است، آیا پلیس این صحبت‌ها را تأیید می‌کند یا خیر، گفت: یکی از خانم‌های عضو شورای شهر گفته بود ۲۶ هزار نقطه نا امن در تهران وجود دارد که من این موضوع را رد می‌کنم، چنین چیزی اصلاً وجود ندارد. من مسئول امنیت شهر هستم و با قدرت می‌گویم هیچ نقطه ناامنی در تهران نداریم، بدترین محلی که از لحاظ ناامنی می‌توان نام برد «دره فرحزاد» است که رفتیم و بازدیدهای لازم انجام شده است و حتی آن محل هم ناامن نیست.

بعد از این واکنش امانی دیگر واکنشی به اظهارات پلیس نشان نداد اما اهالی «رضویه» در کامنت‌هایی که زیر پست این عضو شورا به سخنان پلیس واکنش نشان دادند .

دریکی از پاسخ ها آمده بود؛ « ممنون که کوه رو برای معتادان متجاوز و لعین چمن کردین و پارک درست کردین که زیرشون موقع نشستن و مصرف مواد اذیت نشن» ،افراد دیگری نوشته بودند؛ « فرماندهی پلیس تهران همراه خانواده تشریف بیاورند در محله رضویه و ساعاتی را در امنیت این محله سر کنند!ما ساکنان محله محتوای گزارش را تایید می‌کنیم.» « رییس پلیس تهران  بیاد اینارو جمع کنه نه اینکه از بیان مشکلات ناراحت شه.!» واکنش‌های اهالی «رضویه» در پست اینستاگرامی عضو شورا موجود است.