به گزارش اکوایران ، 6 صبح زمان اعلام شده برای جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران بود . این جلسه نقد اعضا به یکدیگر و عملکرد هیات رییسه بود . با وجود انتقادها به چمران اما اصرارماندن او  به  عنوان رییس شورای شهر بود . حتی  او تعارفی هم برای نماندن می کند که از او خواسته می شود برای سال دوم هم به عنوان رییس باقی بماند .

اما گلایه ها از منشی اول و دوم بسیار است و چند نفری هم تمایل دارند خود را کاندید کنند . اما تصمیم براین می شود که ترکیب هیات رییسه حفظ شود و همه 21 نفر به این ترکیب رای دهند . اتفاقی که برای مهدی چمران ، پرویز سروری و جعفر شربیانی می افتد اما دو نفر حاضر نمی شوند به سوده نجفی رای دهند برخلاف عهدی که در جلسه هم اندیشی بسته بودند .

در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران  بررسی دستور جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه شورا برای سال دوم، پرویز سروری عضو شورا، مهدی چمران را برای ریاست مجدد شورا پیشنهاد کرد که با موافقت اعضاء همراه و چمران با ۲۱ رأی موافق، رئیس شورا باقی ماند.

همچنین به پیشنهاد حبیب کاشانی، رأی گیری برای انتخاب پرویز سروری به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران انجام شد و سروری برای ابقا در این جایگاه ۲۱ رأی موافق به دست آورد.

در ادامه سید احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا، پیشنهاد کرد که اعضای هیات رئیسه برای سال دوم نیز ابقا شوند که بر این اساس جعفر بندی شربیانی با ۲۱ رأی به عنوان منشی اول و سوده نجفی با ۱۹ رأی به عنوان منشی‌ دوم شورا انتخاب شدند.

با توجه به اینکه انتخابات سخنگو و خزانه دار شورا، دو سال یکبار برگزار می شود، علیرضا نادعلی سخنگو و عضو هیات رئیسه و حبیب کاشانی خزانه‌دار شورا باقی ماندند.