به گزارش اکو ایران ، پس از 3 روز ازحمله سایبری به سایت های شهرداری همچنان این سایت ها در دسترس شهروندان نیست و به نظر نمی رسد دست کم در دو روز آینده این سایت ها به حالت گذشته بازگردند . امروز معاونت حمل و نقل و ترافیک در اطلاعیه اعلام کرده است که شهروندان نیاز به رزرو روزانه طرح ترافیک در سامانه تهران من ندارند . 

متن اطلاعیه به شرح زیر است: 

به  اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند؛ از دوشنبه ۱۶ خردادماه لغایت چهارشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱،  شهروندان محترمی که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک را دارند، نیاز و الزامی به رزرو روزانه تردد خود در سامانه تهران من ندارند.

 البته عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا، مانند گذشته با توجه به شرایط و زمان تردد، محاسبه و در حساب شهروندی لحاظ خواهد شد و فقط رزرو جهت ورود به محدوده طرح ترافیک الزامی نیست. همچنین ناوگان جابجا کننده بار و کالا در شهر تهران، می‌توانند (تا آخر هفته جاری)، بدون دریافت باربرگ به خدمت‌رسانی خود ادامه دهند.

همچنین احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان ایجاد اختلال  در سامانه های شهرداری تهران از این سازمان بازدید کرد . صادقی در جریان این بازدید گفت: از روز پنج شنبه که این مشکل ایجاد شده تمامی همکاران در سازمان فاوا حضور دارند و برای رفع مشکل تمام همت خود را به کار بسته اند.

صادقی  گفت: همکاران ما در شهرداری تهران و سازمان فاوا در تلاش شبانه روزی هستند تا سامانه های شهرداری در دسترس قرار گیرد تا وقفه ای در خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نشود.