به گزارش اکوایران؛ نماد های وب از گروه اطلاعات و ارتباطات بورس تهران در ماه گذشته خبرهای زیادی را به دنبال داشت. این شرکت که در مجمع خود اخبار خوبی را در ارتباط با شرایط مالی و تأسیس یک کارگزاری مطرح کرد، در روز های گذشته با روند خاصی در بازار همراه است. نماد های وب که به عنوان یک نماد ریالی و با وجود خبرهای بنیادی مثبت خود در هفته اول شروع دور جدید مذاکرات با خرید حقیقی ها و ورود پول حقیقی مواجه بود در دو هفته اخیر با تغییرات زیادی در معاملات روزانه خود مواجه است. قیمت سهام های وب در این دو هفته همچنان رو به افزایش بود اما روند پول حقیقی در این نماد تغییر کرده است و حجم زیادی از پول حقیقی در هفته گذشته از های وب خارج شده است.

تغییر روند نماد های وب در دو هفته اخیر  

های وب از روز 22 مرداد ماه دچار گردش روند پول حقیقی شده اند. این روند در روز 26 مرداد به صورت کامل شکل گرفت و تا امروز این نماد با خروج شدید پول حقیقی همراه است. سهام های وب چندین روز جز نمادهایی با بیشترین خروج پول حقیقی قرار داشت اما با وجود خروج حجم زیاد پول حقیقی در این روزها، این نماد با رشد قیمتی هر روزه مواجه است. خروج پول حقیقی و مثبت بودن سهام نشان از خرید سنگین حقوقی ها دارد اما جای سوال اینجاست که خرید حقوقی ها به وسیله بازارگردان های این سهم انجام می شود و یا حقیقی ها این سهام را هدف خرید قرار داده اند؟ با توجه به حجم خروج حقیقی ها از این نماد می توان نتیجه گرفت که بازارگردان ها به تنهایی حمایت از این سهم را بر عهده ندارد.

عملکرد های وب 06.05

با توجه به خبر تأسیس کارگزاری توسط های وب و عملکرد بنیادی مناسب این شرکت در ماه های اخیر می توان خرید حقوقی ها در این چند روزه را وجود تحلیل های بنیادی و یا سیگنال های بنیادی مخفی از این نماد دانست. باید با رصد کردن رشد قیمتی این نماد در ماه های آتی از صحت این موضوع با خبر شویم.