انریکه مورا اعلام کرد که در راه وین برای برقراری دور مجدد مذاکرات است و پس از آن سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت علی باقری تا ساعتی دیگر عازم وین خواهد شد. این خبر  باعث عقب نشینی در بازار ارز شد ولی مقدار آن کمتر از مذاکرات دوحه بود. بعد از انتشار خبر از سرگیری مذاکرات در دوحه دلار تهران حدود ۱۵۰۰ تومان کم شده بود ولی کاهش قیمت دلار پس از خبر برگزاری مجدد مذاکرات در این دوره کمتر کاهش یافت که نشان میدهد ریسک حصول توافق بر بازار ارز در حال کم رنگ شدن است.

دلار هرات که در هفته قبل فاصله خود را با دلار تهران از دست داد و خود را به نزدیکی قیمت دلار در بازار آزاد رسانده بود در معاملات امروز کاهش یافت و فاصله اش با دلار تهران زیاد شد دلار هرات عصر امروز  به زیر کانال ۳۱ هزار تومانی نفوذ کرد.

 کاهش ۱۲۰ تومانی قیمت درهم در معاملات امروز نیز نشان میدهد که کاهش قیمت ها در بازار ارز روز چهارشنبه سراسری است بررسی قیمت ها و تفاوت نرخ ها در بازار ارز نشان میدهد که گپ های قیمتی بازار ارز به حالت عادی برگشته است.

بازار رسمی تنها بازار معاملاتی مثبت در روز چهارشنبه بود  دلار متشکل امروز در محدوده ۲۸ هزار و ۵۸ تومان تومان روی تابلوی صرافی درج شد. کاهش سرعت افزایش قیمت دلار در بازار رسمی انتظار توقف روند صعودی در  پله اول کانال ۲۸ هزار تومانی تقویت کرده است.

سکه امامی و ربع سکه در معاملات امروز  صد هزار تومان کاهش یافتند، قیمت سکه امامی و ربع سکه در معاملات روز چهارشنبه به ترتیب،۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان شد.