به گزارش اکوایران، در روز جاری ولی در بازار درهم اعلام قیمت دیرتر از روزهای قبل انجام شد و اولین قیمت درهم تقریبا دو ساعت دیرتر از روزهای دیگر به بازار مخابره شد، قیمت درهم در معاملات امروز در محدوده ۸ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت و حباب درهم در همان محدوده ۳۰۰تومان قرار گرفت، بررسی های اخیر اکوایران نشان می دهد که در هفته گذشته حباب درهم تقریبا در اکثر روزها در محدوده ۳۰۰ تومان قرار گرفته بود.

دلار تهران امروز در محدوده ۳۰ هزار تومانی قرار گرفت علت افزایش قیمت دلار تهران در روز جاری خبر رسانه آمریکایی پولتیکو بود که اعلام کرد احتمالا ادامه مذاکرات برجام به اواسط آبان ماه پس از انتخابات آمریکا موکول شود. دلار سلیمانیه امروز سه پله بالاتر از دلار تهران معامله شد.

دلار هرات در معاملات امروز ولی بدون تغییر نسبت به آخرین روز هفته قبل در محدوده ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

روز قبل گزارش اشتغال غیر کشاورزی آمریکا منتشر شد، هر چند میزان اشتغال بیشتر از انتظار بود ولی نرخ رشد ساعتی دستمزد و نرخ بیکاری در حد انتظار نبود که نشان می دهد سیاست های انقباضی فدرال بر اقتصاد اثر گذاشته است، به همین دلیل شاخص دلار افت کرد و اونس طلا در جهت عکس شاخص دلار افزایش پیدا کرد و در محدوده ۱۷۱۲ دلار قرار گرفت.

قیمت سکه امامی تحت تأثیر بهبود ارزش اونس و رشد قیمت دلار امروز در محدوده ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد و ربع سکه ۵۰ هزار تومان رشد کرد و در محدوده ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد.

حجم معاملات سکه رفاه در روز جاری تقریبا دو برابر آخرین روز هفته قبل بود ولی به میانگین حجم ماهانه نرسید و قیمت سکه رفاه در فاصله ۱۷۰ هزار تومانی کمتر از بازار آزاد قرار گرفت.