افت دلار در روز انتهایی هفته متوقف شد و در بازار پشت خطی روز جمعه نیز خبر زیادی از فروشندگان نبود. روند قیمتی نشان می دهد که اسکناس آمریکایی در کانال ۳۱ هزار تومان مورد حمایت قرار گرفت و بازار توانست در انتهای هفته خود را بالای محدوده ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت کند. آخرین گزارش ها نشان می داد که حتی دلار در روز جمعه بالای محدوده ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان مورد خرید و فروش قرار گرفت. 

به باور برخی فعالان، معامله گران در انتهای هفته سعی کردند هیجان کاهشی خود نسبت به شروع دور جدید مذاکرات هسته ای را کاهش دهند و منتظر بمانند که نتایج قطعی مذاکرات طی روزهای آتی مشخص شود. نوسان گیران نیز تصور می کنند با توجه به تعطیلی روزهای یک شنبه و دوشنبه، ریسک بالایی دارد که بخواهند اقدام به خرید و فروش های سریع کنند. 

وضعیت بازار ارز با توجه به در جریان بودن مذاکرات هسته ای، در روز جاری می تواند ناپایدار باشد. در واقع بازار می تواند با توجه به اخبار مربوط به مذاکرات، جهت افزایشی یا کاهشی غیرمنتظره ای به خود بگیرد. با این حال، در شرایطی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد،‌ احتمال می رود که امروز سطح معاملات محدود باشد و بازار ارز شاهد معاملات سنگین و معناداری نباشد، در نتیجه حجم نوسانات نیز قابل توجه نباشد.