در دومین روز هفته، دلار از محدوده حمایتی ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست داد و شب گذشته در بازار پشت خطی، اسکناس آمریکایی در محدوده ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. برخی از تحلیل گران باور دارند که با از دست دادن محدوده حمایتی ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومانی، دلار به سوی کف تازه ای حرکت خواهد کرد. شماری از آن ها باور دارند که اولین کفی که بازار مورد آزمون قرار خواهد داد، محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومانی خواهد بود. 

با این حال، بخش دیگری از فعالان باور دارند که افت دلار در روز یک شنبه معنادار نبود و بازار به سرعت به دامنه مجاز حدود یک ماه اخیر بازخواهد گشت. دامنه مجاز نوسان دلار در یک ماه گذشته محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ الی ۳۲ هزار  و ۲۰۰ تومان بود. 

به گفته فعالان تثبیت دلار زیر محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان، می تواند اطمینان درباره افت قیمت اسکناس آمریکایی را بیشتر کند. در این میان، شماری از بازیگران ارزی باور دارند که معامله گران با تجربه در پی خرید ارز در نرخ های پایین تر هستند. عده ای نیز باور دارند بازیگران افزایشی از افزایش قیمت نا امید شده اند و به دنبال ایجاد نوسان در یک سطح پایین تر هستند. نوسان درهم نیز در روزهای اخیر در سطح محدودی قرار داشته است و به این ترتیب از رشد معنادار دلار حمایت نمی  کند.