به گزارش اکوایران، دلار در نیمه ابتدایی اولین پله کانال ۲۸ هزار تومانی درجا میزند. دلار متشکل در محدوده ۲۸ هزار و ۳۲ تومان روی تابلوی صرافی برای فروش درج شد. نکته قابل توجه در تابلوی صرافی ها اختلاف قابل توجه نرخ دلار رسمی و یورو در بازار متشکل است. در حالیکه یورو به سمت نسبت برابری یک به یک با دلار حرکت کرده است یورو روی تابلوی صرافی یک کانال بالاتر از دلار تهران معامله می شود. 

دلار صرافی ملی هم امروز در محدوده ۲۷ هزار و ۸۹۳ تومان معامله شد.  

قیمت یورو در بازار آزاد خود را به دلار آزاد نزدیک کرده است و فاصله قیمتی یورو و دلار در بازار آزاد کمتر از بازار رسمی است.

در حالیکه دلار در بازار آزاد در نیمه اول کانال ۳۱ هزار تومانی متوقف شده است، دلار سلیمانیه بالای مقاومت ۳۲ هزار تومانی معامله میشود. قیمت درهم هم هماهنگی خود با دلار تهران را از دست داده و نرخ برابری درهم به دلار با افزایش فاصله از دلار تهران با سلیمانیه هماهنگ تر است.

همچنین در بازارهای جهانی در انتظار انتشار گزارش های تورم ماهانه آمریکا بود. تورم آمریکا رکورد جدیدی را ثبت کرد و به بالای ۹.۱ درصد رسید. تورم مورد انتظار بازار ۸.۸ درصد بود همین مسئله موجب سقوط اونس طلا شد. به خاطر گزارش خوب اشتغال آمریکا دست فدرال رزرو در تشدید سیاست های انقباضی برای کنترل تورم باز است و تشدید سیاستهای انقباضی فدرال رزرو به ضرر طلا است به همین دلیل طلا به نزدیکی مرز کانال ۱۷۰۰ دلاری سقوط کرد.

در بازار داخلی با وجود کاهش قیمت اونس،طلا در برابر کاهش قیمت ها مقاومت می کند.حباب سکه امامی در محدوده ای قرار گرفته که در زمان اوج قیمت ها در سال ۹۹ در این محدوده نبوده است. قیمت سکه امامی در محدوده ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی قرار دارد و ربع سکه ۵ میلیون و دویست هزار تومان است.