به گزارش اکوایران، در بازار امروز سه شنبه 31 خرداد ماه قیمت‌های رسمی ارز تغییرات اندکی داشت. قیمت دلار  متشکل امروز با یک اتفاق عجیب روبرو شد. بازار متشکل ارزی امروز قیمت دلار را بیش از 10 بار  27 هزار و 534 تومان اعلام کرد که نسبت به روز گذشته 19 تومان بالاتر بود. قیمت دلار متشکل  عصر امروز با 27 هزار و 500 تومان معامله شد.

تاخیر اعلام قیمت دلار 

امروز همچنین  قیمت خرید و فروش دلار  در صرافی ملی با بیش از 40 دقیقه تاخیر اعلام شد. قیمت دلار برای فروش  در صرافی ملی امروز  در ساعت 11:39 دقیقه به وقت تهران 27 هزارو 671 تومان اعلام شد و تا ظهر بر  روی همین قیمت قرار داشت. این قیمت نسبت به دیروز 19 تومان بالا تر بود. قیمت دلار  هم عصر امروز  در صرافی ملی 27 هزارو 637 تومان بود.

ایست به اعلام قیمت دلار

ادعای معامله گران  این است که هیجان در بازار امروز  به واسطه اخبار آژانس و مواجهه قایق های ایرانی با شناورهای جنگی آمریکا در منطقه غرب آسیا  بالا رفته است. بنابراین بازار ساز در یک حرکت عجیب در بازار متشکل ارزی قیمت دلار ایست پیدا کرده است. 

قیمت طلا بالا رفت/ نوسان محدود در بازار سکه 

قیمت اونس طلا هم امروز نوسان محدودی را تجربه کرد. قیمت طلا ی جهانی ظهر امروز در حدود 4 دلار از دیروز پایین تر بود و با 1833 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا 18عیار 1 میلیون و 438 هزار و 500 تومان بود که نسبت به روز قبل 12 هزار و 400 تومان بالاتر بود . قیمت سکه  امروز در همان محدوده دیروز به فعالیت پرداخت. قیمت سکه  امروز در محدوده نیمه کانال 15 میلیون تومان معامله شد .