به گزارش اکوایران، اسکناس آمریکایی پس از شکست دو کانال قیمتی به سمت پایین اکنون زیر محدوده سقف تاریخی خودش، نوسان میکند و افزایش عرضه ارز توافقی توسط صادرکنندگان فقط باعث کاهش نرخ توافقی و افزایش فاصله این دو نرخ با هم شده است.

  دلار آزاد در محدوده جدید قیمتی خود در این هفته نوسان میکند. البته تکنیکالیست ها می گویند با توجه به تلاش ناموفق دلار برای تثبیت بالای سقف تاریخی خود، امکان کاهش قیمت دلار وجود دارد. با نوسان محدود دلار در این هفته حباب سکه کمی کاهش یافته و قیمت سکه امامی در محدوده ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قراردارد. حباب سکه امامی به زیر ۱۱ درصد نفوذ کرده است.

 قیمت ربع سکه نیز امروز در محدوده ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قراردارد. اختلاف قیمتی میان سکه رفاه و سکه بازار آزاد  به حدود  ۹۰ هزار تومان رسیده است و همچنان سکه رفاه بالاتر از بازار آزاد معامله می شود.‌ قیمت طلای هجده عیار از ابتدای سال تا سقف قیمتی اخیر خود،  ۲۲ درصد افزایش یافته است که این بازده قیمتی بیشتر تحت تأثیر افزایش نرخ دلار داخلی  است. 

قیمت دلار بازار رسمی امروز افزایش یافت. قیمت دلار صرافی ملی امروز در محدوده ۲۷۶۵۲ تومان روی تابلوی صرافی ثبت  شد که دو پله از قیمت دیروز بالاتر بود‌. 

دلار متشکل هم مانند دلار صرافی ملی امروز دو پله در کانال ۲۷ هزار تومان بالا رفت و در پایان معاملات در محدوده ۲۷ هزار و ۷۹۰ تومان معامله شد.