امروز دلاری ها برای شکست مقاومت 28 هزار و 200 تومانی تلاش خواهند کرد. یکی از رسانه های آمریکایی عنوان کرده است که احتمال رسیدن به توافق هسته ای بین ایران و ایالات متحده بسیار کاهش پیدا کرده است. برخی معامله گران با برجسته سازی این خبر در بازار پشت خطی سعی داشتند که میزان خریدهای معامله گران را بالا ببرند.

با وجود تحرکات پشت خطی، دیروز اسکناس آمریکایی در معاملات اعتباری افزایش معناداری را تجربه نکرد، هر چند که توانست خود را بالای مرز 28 هزار تومان نگه دارد. در این معاملات دلار حتی توانست تا نزدیک محدوده 28 هزار و 100 تومان پیش روی کند.

شروع معاملات روز جاری برای بازیگران ارزی اهمیت زیادی دارد، چرا که به باور تحلیل گران فنی، تا زمانی که اسکناس آمریکایی پشت خط 28 هزار و 200 تومان قرار دارد، رشد معناداری در بازار رخ نخواهد داد و ممکن است این اتفاق در روز جاری رخ دهد.

در حالی که برخی معامله گران در انتظار رشد معنادار دلار در روز جاری هستند، عده دیگری باور دارند که این ارز در روز جاری در مسیر کاهشی قرار خواهد گرفت. گفته می شود که حواله درهم در بازار پشت خطی نتوانسته است که به بالای خط 7 هزار و 700 تومان نفوذ کند و همین موضوع موجب شده است که برخی انتظارات کاهشی در میان معامله گران فعال شود. درست است که با درهم 7 هزار و 650 تومانی نیز ارزش دلار می تواند در محدوده 28 هزار و 100 تومان قرار بگیرد، ولی با این سطح قیمتی، خریداران بزرگ وارد بازار نخواهند شد.

photo_۲۰۲۲-۰۴-۳۰_۱۰-۰۷-۱۸