قیمت دلار به آرامی در حال پیش روی است. این ارز توانسته است به تدریج خود را بالای محدوده 27 هزار و 800 تومان تثبیت کند و در مرحله بعد به آرامی در مقاطعی پا به کانال 28 هزار تومانی بگذارد.

افزایش آرام بازار در شرایطی که گفته می شود عرضه ارز در سطح قابل توجهی قرار دارد، از نگاه تحلیل گران به معنای آن است که سطح تقاضا نیز در اندازه بالایی قرار دارد. معامله گران افزایشی به راحتی از بازار عقب نشینی نمی کنند و به دنبال آن هستند که با لغزش بازارساز، اسکناس آمریکایی را در کانال 28 هزار تومانی تثبیت کنند.

البته در دفعات گذشته هر زمان دلار به محدوده 28 هزار و 200 تومان رسید، فروش های ارزی چنان زیاد شد که قیمت این ارز حتی تا محدوده 27هزار و 400 تومان نیز پایین رفت. به این ترتیب می توان گفت که علامت قطعی برای بازیگران منتظر برای ورود به بازار دلار، شکست قطعی محدوده 28 هزار و 200 تومانی خواهد بود.

به گفته فعالان، از بازارهای همسایه نیز چندان سیگنال نزولی به بازار داخلی ارسال نشده است. نرخ حواله درهم نه تنها محدوده 7 هزار و 600 تومان را حفظ کرده که حتی در بازار پشت خطی تا محدوده 7 هزار و 640 تومان رشد کرده است. با درهم 7 هزار و 640 تومان ارزش دلار در بازار داخلی می تواند به بالای مرز 28 هزار تومان برود.

photo_۲۰۲۲-۰۴-۲۷_۰۹-۴۲-۲۵ (2)