این قیمت بالاترین قیمت دلار در اسفند ماه بوده است. لاوروف امروز در سخنرانی خود گفته روسیه تحریم است و منافع روسیه از برجام باید توسط آمریکا تضمین شود. پس از آن معامله گران افزایشی با تکیه به همین بخش سخنرانی ها هیجان قیمت ها در معاملات فردایی را افزایش دادند. اما در ادامه با انتشار سخنان وزیر خارجه روسیه مبنی بر اینکه روسیه ضمانت نامه کتبی برای همکاری ها در چهارچوب توافقنامه هسته‌ای را دریافت کرده است به زیر ۲۶۵۰۰ تومان بازگشت. دلار فردایی عصر امروز در قیمت ۲۶۵۵۰ معامله شد. 

امروز سه شنبه  ۲۴ اسفند، دلار در بازار متشکل برای اولین بار در هفته وارد کانال ۲۵۰۰۰ تومانی  شد. عصر امروز قیمت فروش صرافی دلار  ۲۵۰۴۵ تومان بود. 

یورو در بازار متشکل  ۲۸۱۷۹ تومان بود. مذاکرات روسیه و اوکراین روبه بهبود است. افزایش امیدواری ها نسبت به افزایش آرامش در اروپای شرقی موجب بهبود نسبت برابری یورو به دلار  شده است. 

دلار هرات نیز در محدوده ۲۵۵۰۰ تومان معامله می‌شود و دلار سلیمانیه نیز ۲۶۲۵۰ تومان بود.

درهم امارات ظهر امروز نیز به قیمت ۷۲۱۰ تومان رسید و در نهایت ۷۲۰۰ تومان بسته شد. بالاترین قیمت درهم امارات در هفته گذشته ۷۲۱۰ تومان بوده است.

اونس جهانی طلا در واکنش به خبر توافق در آینده نزدیک میان روسیه و اوکراین از مرز دو هزار دلار عقب نشینی کرد. همچنین احتمال افزایش نرخ بهره در جلسه آخر هفته فدرال رزرو و بانک مرکزی انگلستان طلا را بیشتر ترساند. سقف اونس جهانی در هفته گذشته ۲۰۷۰ دلار بوده اما اکنون در محدوده ۱۹۱۶ دلار معامله میشود. اونس فعلا حمایت ۱۹۲۰ دلاری را از دست داده.

 سکه امامی در اوج هیجانات امروز به بالای نیم میلیون تومان رسید. قیمت سکه امامی به ۱۲ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان رسید و هم اکنون در قیمت ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای هجده عیار نیز در ۱ میلیون و۲۲۵ هزار تومان معامله شد.