در روزهای اخیر، دامنه نوسانات دلار بسیار محدود شده  و اسکناس آمریکایی توانایی تغییرات قابل توجه را از خود نشان نداده است. در حالی که فضای سیاست جهانی دستخوش تحولات اساسی است و جنگ روسیه و اوکراین توجه بازارها را به خود جلب کرده است، در بازار داخلی، دلار از یک سو توان شکست محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی را نداشته است و از سوی دیگر، این ارز به زیر لایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی نزول پیدا نکرده است.

photo_۲۰۲۲-۰۲-۲۸_۰۹-۲۱-۲۵ (2)

روز گذشته نیز دامنه نوسان دلار محدود بود و این ارز در دامنه ۲۶ هزار و ۲۰۰ الی ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان تغییرات خود را به ثبت رساند. در واقع اخبار مربوط به بازگشت نماینده ایران به مذاکرات وین نیز نتوانست دلار را در مسیر کاهشی قرار دهد و از آن سو،‌اخبار احتمالی مربوط به  تعویق مذاکرات وین نیز توجه بازیگران ارزی را به خود جلب نکرد. در روزهای اخیر، برخی معامله گران عنوان کرده اند به دلیل جنگ اوکراین و روسیه ممکن است رسیدن به توافق هسته ای دشوارتر از گذشته شود.

با این حال به نظر می رسد معامله گران دیگر به اخبار غیرقطعی توجه زیادی ندارند و به دنبال مشخص شدن نهایی مذاکرات وین هستند. در صورت شکست محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی،‌ اسکناس آمریکایی توان صعود تا محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان را خواهد داشت و بازار در صورت از دست دادن حمایت ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومانی،‌ به سوی محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی حرکت خواهد کرد.