به گزارش اکوایران، با احتساب افت خفیف قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه بازدهی هفتگی پرطرفدارترین رمزارز جهان اکنون بیش از 6.6 درصد است. بیت کوین در هفته گذشته را نیز با بازدهی بالای 8 درصد پشت سر گذاشته است و از کف 32 هزار دلاری اکنون فاصله ای 11 هزار دلاری گرفته است.

با اینکه افت اواسط ژانویه بیت کوین سبب شده بود تا بسیاری از فرارسیدن زمستان طولانی مدت بیت کوین سخن بگویند، اما صعودی های بازار زمانی که قیمت بیت کوین کمتر از 38 هزار دلار بود نیز چشم انداز این بازار را به شدت صعودی ارزیابی می کردند. پیش بینی که درست از آب درآمد و بیت کوین طی یک هفته به بالاترین قیمت خود در یک ماه اخیر رسید. البته پس از رسیدن پر سرعت بیت کوین به سقف 45 هزار دلاری پیش بینی می شد که اصلاحی نیز در کار باشد. با احتساب قیمت امروز بیت کوین ارزش کل بازار این رمزارز همچنان بالاتر از 800 میلیارد دلار است که 42 درصد ارزش کل بازار رمزارزها را تشکیل می دهد.

بیت

این در حالی بود که دیگر رمزارزها هم در دو هفته گذشته سود بالایی را رقم زدند. اتریوم که هفته های اخیر در تلاش بود تا بالاتر از مرز 2 هزار دلاری باقی بماند، اکنون به قیمت 3200 دلاری رسیده است. اتریوم در میانه ژانویه و همزمان با سقوط ارزش دیگر رمزارزها طی یک هفته بیش از 27 درصد از ارزش خود را از دست داده بود، اما طی سه هفته اخیر توانسته تمام آن ریزش را جبران کند.

اتر