به گزارش اکوایران، حالا پس از 50 روز از شروع سال جدید میلادی، امروز و در تاریخ 9 فوریه 2022 (20 بهمن 1400)، به مراسم آنپکد سامسونگ رسیدیم که در این مراسم، سامسونگ قصد دارد با معرفی خانواده اس 22، خانواده گلکسی تب اس 8، سری جدید گلکسی بادز پرو و محصولات احتمالی دیگر مانند گلکسی هوم مینی که اسپیکر سامسونگ است، طرفداران دنیای تکنولوژی را غافلگیر کند.

مراسم امسال آنپکد سامسونگ، ویژگی های جالب توجهی دارد؛ ویژگی هایی که می تواند خط فکری سامسونگ در سال های بعد را برای ما مشخص تر کند. سامسونگ اعلام کرده در خانواده اس 22، قصد دارد از تورهای ماهیگیری رها شده در اقیانوس ها که به "تورهای ارواح" معروفند و اکوسیستم دریا را به هم میریزند، استفاده کند. البته پس از بازیافت!

کاری که مایکروسافت هم سابقا برای تولید دسته ای از محصولاتش از آن استفاده کرد. ضمنا سامسونگ قول داده است که کاربران، تجربه استفاده بهتری را از خانواده اس 22 به خاطر خواهند سپرد. از تلاش های سامسونگ برای جذاب تر کردن تجربه کار با اس 22 و برادر و خواهرهایش، می توان به احتمال افزایش کمیت در رنگ بندی خانواده اس 22 نیز اشاره کرد.

سامسونگ قصد دارد که در این مراسم، از گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا رونمایی کند. در بین این 3 مدل، اس 22 و اس 22 پلاس، شباهت بالایی با مدل های پارسال یعنی خانواده اس 21 دارند اما اس 22 اولترا، شاهد تغییرات زیادی خواهد بود. از جمله این تغییرات می توان به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی اشاره کرد. البته که بمب خبری سامسونگ برای اس 22 اولترا، تلاقی سری نوت و سری اس است. همه ما، سری نوت سامسونگ را با آن قلم محبوبش به خاطر می آوریم. قلمی که بعد از خداحافظی سری محبوب نوت از دنیای موبایل ها، به خانواده اس رسوخ کرد و لبه پایینی اس 22 اولترا، با این محفظه زیبای جاگیری استایلوس خوش دست سامسونگ، ما را یاد خانواده صمیمی نوت می اندازد.

از شایعات موجود درباره گوشی های جدید سامسونگ، می توان به کاهش ظرفیت باطری اس 22 و اس 22 پلاس اشاره کرد. البته این کاهش ظرفیت در باطری، به دلیل کنترل وزن گوشی و مهم تر از آن، بهبود عملکرد تراشه ها اتفاق افتاده. سامسونگ قصد دارد که در نسخه آمریکایی خانواده اس 22، از تراشه های اسنپدراگون استفاده کند. تراشه هایی که با تراشه اختصاصی سامسونگ که اگزینوس باشد، متفاوت هستند. احتمالا نسخه هند خانواده اس 22 هم به تراشه اسنپدراگون مجهز هستند.

تمام این اتفاقات، در شرایطی رخ می دهد که سامسونگ با اتحادیه های کارگری به توافق بر سر حقوق کارگران خود نرسیده و برای اولین بار در 50 سال اخیر، احتمال دارد که به دلیل دستمزدهای کارگری، اسمسونگ الکترونیکس با اعتصاب کارگرانش رو به رو شود.

ضمنا سامسونگ خبر خوشی را به کاربرانش داده، خبری که در آن پوز گوگل را به خاک مالید. گوگل و تا قبل از اعلام این خبر، سامسونگ و دیگر شرکت های اندرویدی، به مدت سه سال از پرچمدارهای خود حمایت نرم افزاری می کردند و برای آن ها، آپدیت می دادند. اما شرکت سامسونگ الکترونیکس، در اطلاعیه ای اعلام کرد که ساپورت نرم افزاری خود را به 4 سال افزایش داده. این خبر باعث می شود که کاربران، به استفاده از محصولات کمپانی سامسونگ، ترغیب شوند.

از هر چه بگذریم، سخن پول خوش تر است. طبق شایعات و اطلاعات منتشر شده، قیمت خانواده اس 22 از حدود 800 دلار شروع و تا 1200 دلار هم ادامه پیدا میکند. تاریخ عرضه این سری جذاب هم به اسفند ماه 1400 مربوط می شود.

استریم رویداد آنپکد سامسونگ را می توانید از صفحات یوتیوب، فیسبوک و توییتر سامسونگ دنبال کنید. با سرچ کردن هشتگ #samsungunpacked در شبکه های اجتماعی، می توانید به مراسم سامسونگ دسترسی پیدا کنید. ضمنا این مراسم در بسترهای توییچ، تیک‌تاک و ردیت نیز پوشش داده می شود. نکته قابل توجه این مراسم، در دسترس بودن این مراسم در متاورس است. لوکیشن مجازی این رویداد، فروشگاه 837X است. این لوکیشن، مربوط به فروشگاه لوکس سامسونگ در شهر نیویورک است.