به گزارش اکوایران، در اولین روز کاری اردیبهشت ماه، ارزش معاملات خرد سهام با کاهش 16 درصدی نسبت به روز کاری قبل (چهارشنبه) به رقم 5 هزار و 340 میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد خگستر (شرکت گسترش سرمایه گذاری خلیج فارس) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را نیز به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 277 میلیارد تومان بود. 

پس از خگستر، خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشت و خساپا رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن دو نماد شستا و شتران در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

بیشترین ارزش معاملات خرد 

امروز نماد خگستر بیشترین ارزش معاملات خرد را داشت و نمادهای پالایش، دارا یکم، خودرو، خساپا، شستا، شتران، سپید، شپنا و فملی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در میان صنایع بازار سهام نیز گروه خودرو بیشترین ارزش معاملات خرد را داشت و صندوق‌های قابل معامله (ETF)، سرمایه‌گذاری‌ها، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و فراورد‌ه‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای دیگر گروه‌هایی بودند که بیشترین ارزش معاملات خرد را داشتند.

ارزش معاملات اوراق بدهی

روز یکشنبه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 563 میلیارد تومان بود که 7 درصد از ارزش کل معاملات بازار سرمایه را تشکیل می‌دهد. 

بورس