به گزارش اکوایران٬ به باور آن ها سمت عرضه به اندازه ای تقویت شده بود که اسکناس آمریکایی توان افزایشی خاصی نداشت و تا محدوده ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان عقب نشینی کرد. 

از نگاه فعالان، به نظر می رسد که بازارساز تمایل ندارد که اجازه ندهد دلار به راحتی یک سطح مقاومتی را بشکند. با این حال دیشب در بازار پشت خطی کمی میزان خریدها بالا رفت و اسکناس آمریکایی دوباره توانست به سوی محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان نزدیک شود. 

این شرایط نشان می دهد که معامله گران نیز حاضر نیستند به راحتی کانال ۳۱ هزار تومانی را از دست بدهند. در این وضعیت اگر خبر سیاسی خاصی به بازار برخورد نکند، احتمال اینکه دلار دچار افت معناداری شود، دشوار است. با این حال،‌ تا زمانی که عرضه بازارساز سنگین است، رشد سنگین دلار نیز به آسانی رخ نخواهد داد. برخی از معامله گران نیز باور دارند، تمایل به خریدهای احتیاطی در ۲ روز ابتدایی هفته در بازار بالا بود و این موضوع از نگاه آن ها به مرور زمینه ساز عقب راندن بازارساز خواهد شد. 

کاهشی ها امیدوارند که خبر مثبتی از سفر رییس جمهور به نیویورک به بازار درز کند یا بازارساز با قدرت بیشتری رو به روی افزایشی ها قرار بگیرد.