عقب گرد دلار رسمی که همزمان با ورود روبل به بازار متشکل اتفاق افتاد به منزله ماشه ای که به عقب کشیده می‌شود رفتار کرد و دلار  متشکل بعد از آن در وضعیت صعودی است، در شرایطی که دلار آزاد در این مدت پس از یک روند ساید حرکتی به سمت حمایت های پایین تر حرکت میکند دلار متشکل سقف قیمتی خود را شکسته و در محدوده ۲۸ هزار و ۱۳۶ تومان برای فروش روی تابلوی صرافی ثبت شد.دلار در صرافی ملی نیز در آستانه ورود به کانال ۲۸ هزار تومانی قرار دارد.

بازار ارز نسبت به حصول توافق خوش بین تر شده است، نرخ دلار آزاد از عصر دیروز، نرمش بیشتری در خصوص اخبار منتشر شده در خصوص برجام نشان میدهد و دلار هرات  کاهش یافته و فاصله خود را با دلار آزاد زیاد کرده است، دلار هرات امروز کانال ۳۱ هزار تومانی را از دست است.

درهم امارات نیز در معاملات امروز همسو با سایر ارزهای معاملاتی روند نزولی داشت ولی حباب درهم از روز قبل حدود  صد تومان بیشتر شد. نرخ دلاری درهم تنها نرخی بود که امروز  بالای نیمه کانال ۳۱ هزار تومانی باقی ماند.

دلار تهران هم دوباره به پایین نیمه کانال ۳۱ هزار تومانی بازگشت تحلیلگران معتقدند در صورتی که توافق به زودی حاصل شود دلار تهران احتمالا کانال ۳۱ هزار تومانی را از دست خواهد داد.

اونس جهانی طلا در سایه احتمال افزایش زیاد نرخ بهره در جلسه فدرال رزرو  در منطقه زون قیمتی خود نوسان میکند. قیمت سکه امامی در معاملات امروز یک پله کاهش یافت و در محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد ‌، ربع سکه نیز مانند روال هفته قبل ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. 

حباب طلای آب شده بعد از مدت ها منفی شد که نشان میدهد بازار ارز و طلا حصول توافق را جدی تر گرفته است. قبل تر با افزایش بدبینی ها نسبت به حصول توافق حباب طلای آب شده در محدوده مثبت پیشروی کرده بود ولی امروز بعد از مدت ها حباب آن منفی شد‌.