به گزارش اکوایران٬ به باور تحلیل گران فنی تا زمانی که دلار زیر محدوده مقاومتی ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومانی قرار دارد،‌ خبر از ورود خریداران بزرگ به بازار نخواهد بود و در صورتی که اسکناس آمریکایی زیر محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان به تثبیت برسد، احتمال دارد که این ارز تا محدوده ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان افت کند.

در حالی که در بازار معاملات عمده و فردایی، جریان نوسانی بازار کند است و حجم معاملات چندان زیاد نیست، در بازار نقدی و رسمی،‌ گغته می شود، تقاضا افراد برای دست یافتن به دلار با نرخ توافقی نسبتا بیشتر بوده است.

به نظر می رسد بازیگران در حال حاضر ترجیح می دهند که دلار را با نرخ های پایین تر تهیه کنند و از آن جایی که عرضه بازارساز در سطح بالایی قرار دارد، قیمت دچار افزایش معناداری نمی شود. با این حال یکی از مهم ترین دلایلی که موجب می شود دلار افت خاصی را نیز تجربه نکند، همین تقاضایی است که در بازار وجود دارد ولی توسط بازارساز پاسخ داده می شود. تا زمانی که شرایط به این صورت است، احتمال نوسان معنادار در بازار محدود است. البته تغییر این شرایط را می توان از دگرگونی و شکست حمایت ها و مقاومت ها متوجه شد. بازار در حال حاضر در محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ الی ۳۲ هزار و۲۰۰ تومان گرفتار شده است.