رهبری حرکت صعودی بازار در این هفته با درهم بوده است. درهم که در هفته پایانی اسفند زودتر به تعطیلات رفته بود با آغاز معاملات بازار ارز، و افزایش ریسک های سیاسی به خاطر عدم توافق در کوتاه مدت با افزایش تقاضا مواجه شد. البته میزان تقاضای انباشته در تعطیلات،  قدرت بیشتری به درهم برای افزایش قیمت داده بود. نرخ درهم در این هفته نسبت به هفته پایان اسفند ،تا حدود ۵ درصد افزایش یافت و تا سقف قیمتی ۷۴۸۰ تومان رسید. در ادامه عدم همراهی دلار تهران با نرخ درهم و افزایش فاصله قیمتی دلار تهران با نرخ برابری درهم به دلار باعث کاهش حجم معاملات در دوبی شد.  همین امر سبب توقف و عقب نشینی درهم تا قیمت ۷۴۲۰ تومان در پایان هفته اول فروردین شد‌. 

بازار هرات با افزایش نرخ دلار متشکل در ابتدای هفته کمتر از قیمت دلار متشکل معامله می شد ولی در انتهای هفته دلار در افغانستان حدود ۸۰۰ تومان گرانتر از دلار متشکل معامله شد.

بازارساز در این هفته نرخ دلار متشکل و سنا را حدود ۲.۴ درصد در ابتدای هفته افزایش داد. اختلاف قیمت دلارمتشکل و آزاد در ابتدای هفته ۶۷۰ تومان و در پایان هفته به ۱۵۰۰ تومان رسید. آخرین نرخ دلار متشکل اولین هفته کاری سال، ۲۵۴۰۷ تومان و یورو متشکل ۲۸۶۸۲ تومان است. 

سکه امامی در روز پنجشنبه ۱۲ میلیون و ۵۲۰ هزارتومان معامله شد. در اسفندماه سکه امامی نتوانسته بود از نیمه کانال ۱۲ و نیم میلیونی فراتر برود. و اکنون نیز در ناحیه مقاومتی قرار دارد.

حباب نیم سکه و ربع سکه در پایان هفته اول فروردین به ترتیب ۲۲۰ هزار تومان و ۱۴۰ هزار تومان شد. قیمت نیم سکه و ربع سکه یه ترتیب ۷ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

بیشترین افزایش قیمت در بازار طلا در در معاملات سکه بانک رفاه اتفاق افتاد. قیمت سکه بانک رفاه حدود سه درصد افزایش یافت و به ۱۲ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان رسید.