امروز، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار با اشاره به فهرست یارانه بگیران که بر اساس اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان تهیه شده، تاکید کرد که از سال آینده سیاست دیگری را در پیش می‌گیریم تا اتفاقاتی که شاهدش بوده ایم رخ ندهد. حجم اعتراضات به جاماندن از دریافت یارانه کمک معیشتی تا حدی است که با وجود خبر دیروز سخنگوی دولت مبنی بر پایان موعد اعتراضات، امروز زاهدی وفا از امکان ثبت نام معترضان در روزهای آتی خبر داد؛ موضوعی که از میزان خطای اجرای سیاست یارانه ای دولت رئیسی درباره فهرست یارانه بگیران حکایت دارد.

آغاز سفر رئیس جمهور آمریکا از تل آویو؛

عصر امروز، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با فرود در فرودگاه تل آویو، تور خاورمیانه ای خود را آغاز کرد؛ سفری که گفته می شود یکی از محورهای آن، ایجاد ائتلاف جدید منطقه ای با محوریت آمریکا و رژیم صهیونیستی و با مشارکت کشورهای عربی خلیج فارس تشکیل می شود. برخی رسانه ها سفر پوتین به ایران را در مقابل سفر بایدن و برای همگرایی روسیه، ایران و ترکیه توصیف کرده اند. 

 

بی اعتنایی برخی بانک ها به وام ودیعه مسکن؛

برخی گزارش ها حاکی از آن است که نام بانک‌ گردشگری، پست بانک، موسسه مالی و اعتباری ملل و بانک خاورمیانه، در فهرست سامانه ثبت‌نام متقاضیان وام ودیعه مسکن وجود ندارد. این در حالی است که سهم این بانکها برای پرداخت این وام، بیش از هزار میلیارد تومان است.