برنامه دور اول

علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در مذاکرات احیای برجام، گفته در دور تازه مذاکر‌ه‌ها که از امروز در #وین، پایتخت اتریش، آغاز می‌شود، به احتمال قوی «چارچوب، افق و دوره زمانی» مذاکره‌ها روشن خواهد شد. همچنین در آستانه آغاز مذاکره‌های احیای برجام در وین، وزیران امور خارجی #بریتانیا و #اسراییل، در یک یادداشت مشترک در روزنامه تلگراف لندن، نوشته‌اند کشورهای‌شان جلوی دست‌یابی #ایران به سلاح‌ هسته‌ای را می‌گیرند و برای این هدف شبانه‌روزی باهم کار می‌کنند. 

خانه‌های برای کیست؟

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت:  طبق آخرین نامه ارسالی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خالی از سکنه که بخش عمده‌ای از آن‌ها برای شرکت‌های حقوقی و شخصیت‌های حقوقی بوده ارسال کرده ایم و امیدوار هستیم در وهله اول برای واحدهای خالی از سکنه شخصیت‌های حقوقی به صورت جدی‌تر ورود پیدا کنند.

سیاست ایران برای سویه جدید

دو دستور فرودگاه امام از امروز برای مسافران خارجی

یک: بنابر دستور وزارت بهداشت به هیچ عنوان اجازه ورود مسافران خارجی به کشور ایران بدون کارت واکسن و تست پی سی آر ۹۶ ساعت قبل از انجام پرواز داده نمی‌شود

دو: ورود مستقیم و غیرمستقیم مسافران غیر ایرانی از کشور‌های جنوب آفریقا؛ بوتسوانا، نامبیا، اسواتینی، لسوتو، موزامبیک، زیمباوه، مالاوی و آفریقای جنوبی تا اطلاع بعدی به کشورمان ممنوع است.

تغییر سن مادران

بنا بر آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، درحالی اغلب موالید بهار سال گذشته (۹۹)، از مادران ۲۵ تا ۲۹ ساله متولد شده‌ بودند که بیشتر موالید بهار امسال (۱۴۰۰) از مادران ۳۰ تا ۳۴ ساله به دنیا آمده‌اند.