به گزارش اکو ایران،  رابطه سرد بخشی از کابینه ی علیرضا زاکانی با اعضای شورای شهر تهران همچنان موضوع کنایه‌ی برخی از اعضای شورای شهر است. حتی مهدی چمران. رئیس شورای شهر تهران می‌گوید هنوز برخی از معاونان شهرداری تهران را ندیده است و اگر در خیابان آن‌ها را ببیند نمی‌شناسد.

پس از برخورد نامتعارف معاون عمرانی شهردار تهران با اعضای شورا که در جلسه‌ای خطاب به اعضا گفته بود می‌خواهم تذکری به شورای شهر و البته خودم بدهم، تذکری اخلاقی. مهدی اقراریان، خطب به او گفت شما در جایگاهی قرار ندارید که به اعضا تذکر بدهید شعبانی پاسخ داد بنده می‌توانم این تذکر را به شما و خودم بدهم. پس از این درگیری لفظی صحن شورا را ترک کرد و شعبانی نیز از اعضا خواست تا سکوت کنند  تا گزارشش را در شورا قرائت کند که این تذکر او گلایه حبیب کاشانی را در پی داشت. پس از این جلسه برخی از اعضای شورای شهر در هر فرصتی درخصوص این رفتار معاون شهردار کنایه می‌زدند.

 امروز هم مهدی اقراریان در جریان اصلاحیه بودجه 1400 با انتقاد از عدم تعامل شهردار و معاونانش گفت متاسفانه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران پاسخگو نبوده البته برخی از معاونین انصافا پاسخگو هستند.

لطف‌الله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه امور انسانی و امور شوراهای شهردار تهران در پاسخ به این گلایه اعضای شورا گفت من خودم را موظف می‌دانم هرکدام از اعضای شورا موضوعی را مطرح می‌کنند بالافاصله پیگیری کنم ما ده روز است که می‌خواهیم با آقای اقراریان جلسه بگذاریم اما وقت ندارند. او به اعضای شورا گفت صدای شهردار تهران در شورای معاونان در اختیارشان می‌گذارد که تاکید کرده تمامی معاونان وظیفه دارند به تک تک کمیسیون‌هایی که به آن مرتبط هستند پاسخگویی کنند.وی به شوخی گفت به جز تماس‌هایی که در 12 شب گرفته می‌شود در سایر ساعت‌ها در خدمت اعضای شورا هستیم.

مهدی چمران به کنایه گفت کاش همه مانند آقای فروزنده بودند البته اگر کمیسیون‌ها از شهردار هم بخواهند طبق قانون باید شهردار در کمیسیون حاضر شود چه برسد به معاونان اما چهره برخی از معاونان شهردار را تاکنون ندیدم اما اگر ببینم نمی‌شناسنم و نمی‌دانم از کجا آمده‌اند. اگر بگویند معاون شهردار هستند می‌گویم عجب.