به گزارش اکوایران ،شهردار تهران در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با موضوع انتصابات وعده داده بود اگر انتصاب او درسازمان ورزش خلاف اساسنامه باشد حکم قطعی برای مدیر منصوب شده نخواهد زد .

هفته گذشته کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران دو انتصاب شهردار تهران را بررسی کرده و براساس نتیجه گیری این کمیسیون انتصاب مدیرعامل سازمان زیباسازی و سازمان ورزش برخلاف اساسنامه های این دو سازمان است .

براساس گفته های شهردار که از سوی سخنگوی شورای شهر تهران اعلام شده بود قرار بود پس از اطمینان از غیر قانونی بودن این دو انتصاب در صدور حکم قطعی تجدید نظر شود.اما علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران به اکو ایران می گوید که به جز بررسی های کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر باید بخش حقوقی شهرداری هم این انتصاب را بررسی کند .

او ادامه می‌دهد :‌شهردار تهران بر قانونی بودن انتصابات تأکید دارد و این‌که هر اتفاقی که در شهرداری می‌افتد بر اساس قانون باشد اما با نکته‌ جدیدی که گروه حقوقی و نظارت اعلام کرده است،جای دارد که بخش حقوقی شهرداری هم وارد  شود و با  همکاری همدیگر مطلب را شفاف  کنند که بر اساس آن شهردار بتواند  تصمیم‌گیری لازم را انجام  و نظرات قانونی شورا را لحاظ کند.

نادعلی اضافه می‌کند :‌اگر توضیحی بر نتایج بررسی‌ها دارند اعلام شود  تا ببینیم شورا از توضیحات قانع می‌شود  و اگر توضیحی  هم ندارند، اصلاح عمل کنند.به نظر می‌آید تلاش می‌شود این دو مدیر با تک‌ماده نمره قبولی بگیرند .