به گزارش اکو ایران ، پس از انتشار فیش حقوقی آذر ماه مسئول دفتر نرگس معدنی پور و اعتراض های گسترده  به میزان حقوق وی ، وزیر کشور برای بررسی فیش حقوقی مطرح شده از دفتر یک عضو شورای شهر تهران دستور داد.احمد وحیدی در دستوری از معاون عمرانی وزارت کشور خواست مسایل مطرح شده درباره فیش حقوقی یکی از اعضای دفتر عضو شورای شهر تهران را بررسی و نتیجه را گزارش کند.

پس از مدتی خبرگزاری تسنیم در گفت و گو با  نرگس معدنی‌پور عضو شورای شهر تهران خبر استعفای دخترش را منتشر کرد . این عضو شورای شهر تهران گفت : جامعه در شرایط خاصی قرار دارد و هرگونه خبری می‌تواند ضریب حساسیت مردم را افزایش دهد. با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ایجاد آرامش در افکار عمومی با وجود اینکه هیچگونه اقدام غیرقانونی در زمینه انتصاب مسئول دفتر اینجانب صورت نگرفته و پرداختی‌ها در این جایگاه شغلی به صورت یکسان در شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته و تمام دفاتر اعضا دارای پست و پرداختی های مشابه هستند اما خانم منصورلی با توجه به حواشی ایجاد شده از سمت خود استعفا و متن آن را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر تهران کرده است.

وی ادامه داد: آنچه در شرایط کنونی جامعه مهم است، آرامش مردم و حل دغدغه‌های آنان است. بر همین اساس استعفا تقدیم شده، پذیرفته شده است.

این عضو شورای شهر تهران در خصوص مصوبه تعارض منافع نیز توضیح داد: در خصوص مصوبه تعارض منافع اگر منعی برای به کارگیری خانم منصورلی وجود داشت، حوزه مربوطه که کاملا در جریان نسبت وی با بنده بوده‌، باید متذکر می‌شدند و اگر بنده را در جریان قرار می‌دادند حتماً نسبت به اجرای آن اقدام می‌کردم و فرد دیگری را در این جایگاه به کار می‌گرفتم.

این عضو شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: اگر این امر باعث ناراحتی مردم شریف شده است، بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

پس از انتشار خبر استعفای دختر معدنی پور احمد صادقی عضو دیگر شورای شهر تهران از استعفای داماد خود خبر داد

صادقی در پیامی که برای یکی از کانال های خبری شهری نوشته اعلام کرده است :‌

هو‌ الحق

هر عضو شورا که با رای مردم شریف تهران به شورا راه می‌یابد، از طریق ساختار اداره کل امور اجرایی شورا می‌بایست یک نفر را به عنوان مسئول دفتر معرفی نماید.

بنده در ابتدا درخواست جذب یک نفر از افراد متخصص و کارآمد را به روال عقد قرارداد به مجموعه اداری شورا معرفی کردم که متاسفانه زمان بسیاری را طی کرد و با توجه به مطول شدن موضوع ، فرد مذکور از پذیرش مسئولیت صرف نظر کرد.

در ادامه بنده تصمیم به معرفی دامادم که فردی با تحصیلات عالیه است و جای دیگری مشغول بکار بود گرفتم و طی مراحل اداری و اخذ استعلامات دستگاههای نظارتی و بدون اشاره به مغایرت قانونی برای جذب ایشان نامبرده چند ماهی است که بعنوان مسئول دفتر بنده مشغول کار است. در هر حال هم‌اکنون بعد از اطلاع از منع بکارگیری ایشان، پایان قرارداد داماد خود را به رییس محترم شورا اطلاع داده ام.