ناصرامانی در جلسه امروز شورای شهر تهران  با بیان اینکه یکی از وظایف شورای شهر در همه شهرهای کشور برابر قانون نظارت است و این نظارت نیاز به ابزار دارد، گفت: در شهرداری تهران از دوره‌های قبل سیستم‌هایی وجود دارد که این سیستم‌ها دسترسی مدیران شهری و اعضای شورا را به آنچه که در شهرداری اتفاق می‌افتد تسهیل می‌کند. اگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران به این سیستم‌ها دسترسی داشته باشند هم کارشان راحت‌تر می شود و هم نیازشان به نیروی انسانی و هم نیازشان به تردد در سطح شهر کمتر می شود. از روز اولی که در شورا مستقر شدیم کتبا و شفاها از شهرداری تهران خواهش کردیم امکان دسترسی ما به این سیستم‌ها را فراهم سازند.

او گفت: مدتی گفتند مشکل سیستمی هست و بعد از آن مسئله هک سیستم‌های شهرداری پیش آمد و امروز که بیش از یک سال و اندی از دوره این شورا می‌گذرد ما هنوز به عنوان کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران نتوانستیم به این سیستم‌ها که خودمان آنها را ایجاد کردیم دسترسی پیدا کنیم. بنده زمانی معاون منابع انسانی و معاون برنامه‌ریزی شهرداری بودم. ما در اداره کل تشکیلات که در حال حاضر مرکز تحول و نوسازی اداره شهر شده، سیستم‌های زیادی داریم. در اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران سیستم داریم و می‌توانیم از کیفیت نیروی انسانی، ترکیب نیروی انسانی و تعداد نیروی انسانی به تفکیک منطقه، به تفکیک معاونت و ستاد گزارش بگیریم. آن زمان گزارش‌هایی که نیاز بود را می گرفتیم. 

رییس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای شهر تهران ادامه داد: اشکالی ندارد که این دسترسی را به ما بدهند. اینها اطلاعاتی است که بر اساس قانون بایستی همه مردم به آن دسترسی داشته باشند، نه فقط اعضای شورای شهر؛ اما متاسفانه ما در حال حاضر دسترسی نداریم و ناچاریم برای کوچک‌ترین اطلاعات مرتبا با شهرداری مکاتبه کنیم و به شکل کاغذی بعد از مدت‌ها به دستمان می‌رسد و این نظارت ما را مختل کرده است. تا امروز این تذکر را نداده بودم اما در حال حاضر ناچارم؛ چون اخیرا گفتند موضوع حل شده و یک کد به ما دادند و وارد شدیم و دیدیم فقط می‌توانیم اطلاعات یک فرد را ببینیم؛ یعنی کد پرسنلی یک کارمند شهرداری را بدهیم و اطلاعاتش را ببینیم که این اصلا نیاز ما نیست.  ما گزارش‌های مدیریتی برای نظارت بر عملکرد حوزه برنامه ریزی و نیروی انسانی شهرداری تهران نیاز داریم و این فقط از طریق دسترسی به سیستم‌ها امکان پذیر است و لذا خواهشم این است که این دسترسی را برای ما فراهم کنند.