به گزارش‌اکوایران،قیمت دلار امروز در بازار آزاد نسبت به عصر پنجشنبه گذشته رنج بود.نرخ دلار آمریکا عصر امروز در بازار تهران با 32 هزار و 650 تومان به فروش رسید. نوسان محدود دلار در بازار امروز درحالی بود که در معاملات پشت خطی هر برگ اسکناس به یک قدمی مرز 33 هزار تومان رسیده بود. 

کاهش نرخ دلار در بازار همسایه 

بازیگران ارزی امروز در هرات و سلیمانیه عقب نشینی کردند . قیمت دلار هرات امروز از نیمه کانال 32 هزار تومان پایین آمد و با تقریبا 250 تومان کاهش بر روی 32 هزر و 350 تومان قرار گرفت. در سلیمانیه هم نرخ دلار از مرز 33 هزار توان فاصله گرفت و با 150 تومان کاهش به قیمت 32 هزار و 850 تومان به فروش رسید.

نرخ حواله درهم چقدر شد؟ 

نرخ حواله درهم امروز در مقایسه با دو روز قبل 40 تومان افت کرد. قیمت درهم امروز 9 هزار و 40 تومان بود. نرخ برابری درهم به دلار 33 هزار و 203 تومان بدست آمد. این قیمت در مقایسه با قیمت نقدی در حدود 450 تومان فاصله را نشان می دهد. 

اثر قطعی اینترنت در بازار دلار 

معامله‌گران می‌گویند قطعی اینترنت معاملات را کند کرده و  از سوی دیگر ترس از تجمعات موجب شده حتی گرایش حضور در بازار کمترشود و تقاضا برای خرید دلار کمتر شود. 

قیمت اونس طلا در بازار جهانی 

در بازار جهانی قیمت اونس طلا عملکرد بدی از خود ثبت کرد. فلز زرد رنگ‌جهانی در روزهای پایانی هفته بیش از ۲۵ دلار کاهش یافت و بر روی ۱۶۴۲ دلار قرار گرفت. قیمت اونس طلا امروز در محدوده 1645 دلار به فروش رسید. 

قیمت طلا پایین آمد 

در بازار داخلی ایران هم  قیمت طلا  18 عیار  عصر امروز 19 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و  به 1 میلیون و 342 هزار و 900 تومان به فروش رسید. 

برگشت سکه به کانال 14 

به نظر می رسد نوسان محدود دلار موجب شده  قیمت سکه  هم سوخت کافی برای صعود نداشته باشد. از سوی دیگر ریزش قیمت  اونس طلا  توان معامله گران افزایشی را کاهش داده است.قیمت سکه امروز از کانال 15 میلیون تومان به کانال 14 میلیون تومان برگشت.

سکه امامی در بازار امروز با 14 میلیون و 980 هزار تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با ۲ روز پیش 60  هزار تومان کاهش را نشان می دهد .