قیمت دلار متشکل از روز پنجشنبه وارد کانال ۲۹ شد. ورود دلار به کانال ۲۹ برای معامله‌گران سیگنالی بود که بازارساز میل به مدیرت نوسان دارد. اما در روز شنبه قیمت دلار متشکل در همان ابتدای کار از کانال ۲۹ عقب‌نشینی کرد. با از دست رفتن کانال ۲۹ در بازار رسمی، تفاسیر ارزی پنجشنبه و جمعه به هم ریخت. 

در بازار قیمت دلار  در محدوده ۲۹ هزار و ۹۰۰ باز شد و با 100 تومان نوسان رو به بالا به کار خودش پایان داد. دلار هرات هم مثل تهران رنج بود و  در محدوده ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان نوسان داشت. 

تحلیلگران فنی اعتقاد دارند دلار هرات باید در محدوده ۲۹ هزار و ۸۰۰ حمایت شود تا بازار از این فازی که در حال حاضر است، خارج شود. تکنیکالیست‌ها پیش‌بینی می‌کنند تا زمانیکه قیمت دلار زیر ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان باشد خبری از صعود نیست و نوسان دلار بین ۲۹ هزار و ۳۰۰ تا ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

البته گروه دیگر اعتقاد دارند بازار در فاز فعلی کاملا دستوری است و کنترل می‌شود. دلیلی که آن‌ها برای دستوری بودن بازار اشاره می‌کنند رشد قیمت در سکه و درهم، باوجود رنج بودن هرات و تهران است. آن‌ها این اتفاق را نشانه‌ای از کنترل قیمت دلار در هرات و تهران می‌دانند.

معامله‌گران می‌گویند درهم در تهران به سختی پیدا می‌شود، کانال‌های اعلام نرخ برای درهم قیمت ۸۲۴۰ تومان را اعلام می‌کنند اما معامله‌گران می‌گویند تا سطح ۸۳۰۰ هم موفق به خرید درهم نمی‌شوند.

در این شرایط بازار، توصیه می‌شود معامله‌گران هیجانی ورود و خروج نکنند چون این ورود و خروج هیجانی می‌تواند موجب ضرر و زیان سنگینی شود.

این روزها یکه‌تاز بازار، نه دلار ، نه سکه‌ و نه درهم، بلکه دینار عراق است. خرید و فروش دینار در بازار قوت گرفته و به واسطه زیاد بودن خریدار نرخ دینار عراق به بالای ۲۲ هزار تومان رفت.