وزیر بهداشت از کمبود بودجه ۳۶ هزار میلیارد تومانی تامین دارو در سال آینده خبر داده است. بهرام عین‌الهی گفته است: بودجه تأمین دارو و تجهیزات در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کافی نیست و این وزارتخانه حداقل ۱۰۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد. بهرام عین اللهی گفت که برای تأمین دارو و تجهیزات ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. در همین راستا یکی از نمایندگان مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت خبر داده است. در کیوسک امروز جزییات این اخبار را مرور می‌کنیم. 
 

پیشنهاد رساندن سوخت ایران به لبنان 
سید حسن نصرالله - دبیرکل حزب الله لبنان گفته است که پیشنهاد رساندن سوخت ایران به لبنان همچنان پابرجاست اما آمریکایی‌ها مانع آن هستند. سایت انتخاب به نقل از نصرالله نوشته است: پیشنهاد رساندن سوخت ایران به لبنان همچنان پابرجاست، ولی این آمریکایی‌ها هستند که مانع انجام این پیشنهاد می‌شوند. برای حل بحران سوخت فرصت داریم ولی شما همپیمانان آمریکا از رابطه خود با آن بهره بردید تا استثنایی برای سوخت ایران ایجاد کنید.
 

روحانی به قدرت باز می‌گردد؟
روزنامه آرمان ملی با اشاره به راه‌اندازی وب سایت حسن روحانی بازگشت او به قدرت را گمانه‌زنی کرده است. آرمان ملی نوشته که وب سایت رییس جمهور سابق ایران قرار است، کارنامه هشت ساله دولت تدبیر و امید را مرور کند.