به گزارش اکوایران، مرکز رسانه قوه قضائیه با اعلام این خبر نوشت: «عصر ۲۶ آبان مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند؛ سپس چهار فرد دیگر را در مسیر خود مجروح کرد و از محل حادثه گریخت.»

خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضائیه نوشت: ۲۸ آبان در حالی که متهم از شهر مشهد گریخته بود و قصد فرار از کشور را داشت توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

بر اساس کیفرخواست صادره، مجیدرضا رهنورد به «محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد جان مردم که منتهی به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال‌زاده و مجروح شدن چهار نفر دیگر شد»، متهم شده بود و پس از صدور کیفرخواست در روز ۸ آذر، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده برگزار شد.

سرانجام دادگاه رای نهایی خود را صادر و مجیدرضا رهنورد را به اتهام محاربه، به اعدام در ملاءعام محکوم کرد؛ حکمی که سحرگاه امروز در مشهد اجرا شد.

روز پنجشنبه (17 آذر) نیز «محسن شکاری» به اتهام محاربه اعدام شد و بر اساس اعلام رسانه‌ها، حکم اعدام «ماهان صدرات» نیز در روزهای اخیر به شعبه اجرای احکام ابلاغ شده بود، اما به روایت شاکی پرونده که از شکایت خود صرفنظر کرده و همچنین خانواده صدرات، اجرای این حکم فعلا به تعویق افتاده است.