ایران خودروهایی در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو،‌ بیست و نهمین طرح فروش فوق‌العاده خود را با عرضه محصولات خانواده هایما به اجرا کردند. ثبت نام برای این طرح از امروز آغاز شده و تا جمعه ادامه دارد.

در این طرح هر دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S5 مجهز به گیربکس 6AT جدید و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

قیمت مدل S5 در طرح فروش ۵۹۵ میلیون تومان و قیمت مدل S7 نیز ۶۷۵ میلیون تومان تعیین شده است.

این غول خودروساز این دو محصول را در پنج رنگ عرضه می کند. این پنج رنگ عبارتند از سفیدُ مشکی متالیک، زغالی متالیکُ خاکستری متالیک و نقره ای متالیک.

پیش تر ایران خودرویی ها طی سه طرح فروش در تیرماه، آبان ماه و آذرماه اقدام به عرضه هایما کرده بودند.

در طرح هایی که در تیر و آبان ماه امسال برگزار شد تنها مدل S7 با موتور توربو شارژ عرضه شد. اما در طرح فروش آذرماه مدل S5 هم عرضه شد.

نکته ای که در ارتباط با عرضه هایما باید به آن توجه کرد این است که در سه عرضه قبلی منتخبان از مسیر قرعه کشی تعیین نمی شدند و متقاضیان براساس اینکه زودتر در سایت ثبت نام کرده بودند امکان در اختیار گرفتن اعضای این خانواده را داشتند.  در واقع فروش هایما در ادوار گذشته به صورت نقدی و بدون قرعه کشی بود اما از انجایی که ایران خودرویی ها این طرح اخیر فروش هایما را در چهار چوب برنامه وزارت صمت به اجرا گذاشته اند از این رو منتخبان از قیلتر قرعه کشی انتخاب می شوند.

کسانی که در سه دور گذشته موفق به دریافت هایما شدند نمی توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

قرعه کشی این طرح شنبه 25 دی‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.