خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص به دنبال مخالفت رییس جمهور با افزایش قیمت خودرو لیست جدید قیمت را از سایت خود برداشت.

این خودروساز روز چهارشنبه یک روز بعد از رقیب خود سایپا،  لیست قیمت محصولات خود را بروز رسانی کرد و آن را در سایت قرار داد.

در حالی ایران خودرو چهارشنبه بعد از ظهر لیست جدید قیمت خود را در سایت بارگذاری کرد که از صبح چهارشنبه چند خبرگزاری به استقبال این خبر رفتند و برخی از آنها نیز لیست های قیمتی را منسوب به این شرکت خودروساز منتشر کردند.  

البته لیست های اعلامی از سوی خبرگزاری های یاد شده با لیستی که ایران خودرو در این زمینه منتشر کرد تفاوت های داشت.

اما این تفاوت ها چه بودند؟  ایران خودرویی ها هیچ قیمتی برای تارا با گیربکس اتوماتیک اعلام نکردند این در حالیست که در لیستی که خبرگزاری ها منتشر کرده بودند برای این محصول نوبرانه ایران خودرو قیمت 415 میلیون تومان درج شده بود. همچنین در مقابل پژو 207 با گیربکس اتوماتیک و موتور Tu5 نیز قیمت 356 میلیون تومان درج شده بود این در شرایطی است که این خودرو نیز همانند تارا با گیربکس اتوماتیک در لیست منتشر شده در سایت ایران خودرو حضور نداشت. سومین تغییر نیز عدم حضور پژو 206 تیپ دو در لیست قیمتی منسوب به ایران خودرو بود که در خبرگزاری ها منتشر شده بود. اما غول آبی جاده مخصوص این محصول پرطرفدار را در لیست جدید خود با قیمت 149 میلیون و 500 هزار تومان جای داده بود.

به هر حال با توجه به دستور ابراهیم رییسی رییس جمهور مبنی بر توقف افزایش قیمت خودرو، خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص به ناچار لیست جدید خود را حدود 48 ساعت بعد از انتشار از سایت خود حذف کرد.