تکلیف برگزاری بیست و پنجمین فروش فوق العاده ایران خودرو با توجه به لغو مجوز افزایش قیمت کارخانه ای خودرو توسط رییس جمهور، مشخص نیست.

ایران خودرویی ها روز چهارشنبه هم زمان با اعلام قیمت های جدید برای محصولات تولیدی خود از بیست و پنجمین فروش فوق العاده خود نیز رونمایی کردند.

در این طرح فروش چهارمحصول پژو 206 تیپ دو، رانا پلاس، پژو 207 با سقف پانوراما و گیربکس دستی و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک عرضه شدند.

به جز پژو 206 تیپ دو که با قیمت 184 میلیون تومان یعنی بیش از 23 درصد از قیمت جدید اعلامی برای این خودرو(قیمت اعلامی برای این خودرو در لیست جدید قیمتی 149 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده بود) ، عرضه شده بود بقیه خودروهای موجود در این طرح فروش بر اساس لیست قیمتی جدید قیمت گذاری شده بودند.

در این طرح فروش رانا پلاس با قیمت 208 میلیون و 700 هزار تومان، پژو 207 با قیمت 249 میلیون تومان و دنا نیز با قیمت 395 میلیون تومان عرضه شدند. اگر قرار باشد این طرح با قیمت های قبل اجرایی شود قیمت رانا پلاس به 180 میلیون و 400 هزار تومان، پژو 207 با سقف پانوراما و گیربکس دستی با قیمت 216 میلیون و 200 هزار تومان و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با قیمت 390 میلیون تومان کاهش خواهد یافت.

غول آبی جاده مخصوص بیست و چهارمین فروش فوق العاده خود را حدود یک ماه پیش برگزار کرد و از آن زمان تا کنون تنها برگزاری یک طرح مشارکت در تولید را در دستور کار داشت.

به نظر می رسد فاصله ایجاد شده در برگزاری طرح های فروش فوق العاده این خودروساز بی ارتباط با اعلام قیمت های جدید نباشد زیرا خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص اجرای بیست و پنجمین فروش فوق العاده خود را همزمان با رونمایی از قیمت های جدید، اعلام کرد با توجه به این اتفاق شاید ایران خودرویی ها در اجرای بیست و پنجمین طرح فروش فوق العاده خود تجدید نظر کنند.