خودروسازی سایپا برای عرضه دو خودروی به صورت فروش فوری به بن بست خورده و نتوانسته به تعهد خود در ازتباط به برگزاری این طرح فروش فوری عمل کند. خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص قرار بود از ساعت 14 روز سه شنبه چهارم بهمن ماه امسال دو خودروی شاهین و کوییک R پلاس با گیربکس اتومات را به صورت فروش فوری در دسترس متقاضیان قرار دهد.

ساعت 14 دیروز گذشت و متقاضیان نتوانستند وارد سایت شده و خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند. سایپایی ها با فاصله بیانیه ای صادر کرده و اعلام کردند متقاضیان به جای ساعت 14 ساعت 18 روز گذشته برای ورود به سایت اقدام کنند.  اما یاعت 18 دیروز نیز متقاضیان به در بسته خوردند. بعد یکی دو ساعت سایپایی ها خبر دادند که استارت فروش فوری خود را به امروز چهارشنبه 5 بهمن ماه سال جاری انتقال داده اند اما برای آن ساعتی تعیین نکردند.

امروز حوالی ساعت 17 به مشتریانی که پول را در حساب وکالتی فریز کرده بودند خبر رسید که ساعت 18 امروز وارد سایت شوند. اما باز هم این امکان فراهم نشده است. با این حساب خودروسازی سایپا در بد قولی هتریک کرده و مشخص نیست که چه زمانی این طرح فروش فوری در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

این بدقولی ها در حالیست که بیش از 48 ساعت است که پول متقاضیان در حساب های وکالتی قفل شده و متقاضیان سرگردان هستند.