اولین فروش فوری خودروسازان بعد از بستن مسیر بورس کالا استارت خورد. خودروسازی سایپا در طرح فروش فوری خود دو محصول شاهین و کوییک R پلاس با گیربکس اتوماتیک را در دسترس مشتریان قرار داده است. این اولین دور از فروش فوری است که متقاضیان باید پیش از ثبت نام برای خود حساب وکالتی باز کنند و قیمت خودرو را به طور کامل در حساب یاد شده ذخیره کنند. افتتاح حساب وکالتی مشتریان باید پیش از شروع طرح فروش فوری در روز سه شنبه اتفاق بیفتد. بنابراین متقاضیان برای این منظور تا روز دوشنبه سوم بهمن ماه سال جاری فرصت دارند.

این طرح فروش فوری سایپا از ساعت 14 روز سه شنبه (چهارم بهمن ماه سال جاری) به روی مشتریان بازگشایی می شود. این طرح فروش فوری علاوه بر متقاضیان عادی در دسترس مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز قرار دارد. این مادران می توانند تا سه روز پیش ثبت نام را برای حضور در این طرح انجام دهند.  

کوییک R پلاس با گیربکس اتوماتیک با پنج رنگ عرضه خواهد شد. سایپایی ها این محصول هاچ بک اتوماتیک خود را در رنگهای نقره مشکی،کرم مشکی، سفید مشکی، سفید قرمز و مشکی قرمز برای فروش عرضه می کنند.اما شاهین تنها با رنگ سفید عرضه خواهد شد.

قیمت کوییک R پلاس با گیربکس اتوماتیک نزدیک به 297 میلیون تومان است و مشتریان برای در اختیار گرفتن شاهین باید 344 میلیون و 750 هزار تومان پرداخت کنند.

از آنجایی که شاهین های عرضه شده در بورس کالا به نوعی روی دست سایپایی ها ماند و این خودروساز در آخرین دور از فروش شاهین در بورس کالا تلاش کرد تا چهار هزار دستگاه خودرو را از این مسیر بفروش برساند اما تنها حول و حوش هزار و 500 دستگاه خودرو فروخته شد. بی علاقگی مشتریان برای خرید شاهین از بورس کالا سبب شد تا این خودرو با قیمت پایه اولیه یعنی همان 304 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار گیرد.