ایران خودرویی ها 6 محصول خود را در قابل فروش فوق العاده عرضه می کنند.پژو 206 تیپ 2 با قیمتی حدود 150 میلیون و 300 هزار تومان،  رانا پلاس با سقف شیشه ای با قیمتی حول و حوش 228 میلیون و 500 هزار تومان، سمند سورن پلاس با قیمتی حدود 261 میلیون و 400 هزار تومان در این فروش فوق العاده حاضر است. ایران خودرویی ها همچنین پارس سال با موتور XU7P را با قیمتی حوالی 165 میلیون و 800 هزار تومان و پارس سال با موتور TU5 را با قیمتی نزدیک به 176 میلیون و 850 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار دادند. دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز در این فروش فوق العاده نزدیک به 398 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد.  

آبی های جاده مخصوص چهار  خودروی تارا با گیربکس دستی، تارا با گیربکس اتوماتیک، دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس معمولی، دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک را نیز در برنامه عرضه خود جای دادند.  بر  اساس اعلام ایران خودرو تارا با گیربکس دستی با پیش پرداخت 118 میلیون تومان، تارا با گیربکس اتوماتیک با پیش پرداخت 166 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

متقاضیان دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس دستی باید برای پیش خرید کردن این خودرو مبلغ 144 میلیون و 500 هزار تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند.

دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداختی 159 میلیون و 500 هزار تومانی در این طرح فروش حاضر است. موعد تحویل خودروهای یاد شده خرداد و تیر سال آینده اعلام شده است.

سایپا نیز  پنج محصول را در طرح فروش فوق العاده خود می بیند که تنها برای یکی از آنها یعنی ساینا S قرعه کشی برگزار خواهد شد و قیمتش نزدیک به 169 میلیون و 800 هزار تومان است. چهار محصول دیگر سایپا عبارتند از کوییک S که حوالی 184 میلیون و 600 هزار تومان قیمت خورده است. کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با قیمتی حدود 277 میلیون و 900 هزار تومان حاضر است. کوییک R نیز نزدیک به 178 میلیون تومان در این طرح فروش قیمت دارد.  کوییک R با گیربکس اتوماتیک نیز با قیمتی حول و حوش 288 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد. 

نارنجی های جاده مخصوص نیز پیش فروش برگزار می کنند. کوییک با گیربکس معمولی با پیش پرداخت حدود 84 میلیون تومان،شاهین با پیش پرداخت حول و حوش 172 میلیون و 300 تومان در جدیدترین طرح پیش فروش سایپا حضور دارند. علاوه بر دو خودروی یاد شده ساینا S با پیش پرداخت حدود 85 میلیون تومانی و کوییک S با پیش پرداخت نزدیک به 92 میلیون و 300 هزار تومانی در دسترس متقاضیان قرار دارد. البته سایپا کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک  را با پیش پرداخت حوالی 139 میلیون تومانی در معرض انتخاب خریداران قرار داده است. همین خودرو نیز با گیربکس معمولی و پیش پرداختی حدود 89 میلیون تومانی که دارد، قابل خریداری در این طرح پیش فروش است. سایپایی ها محصولاتی که در پیش فروش عرضه کردند از آذر امسال تا تیرماه 1402 به تدریج به متقاضیان تحویل می دهند.

تنها خودروساز خصوصی در این طرح فروش لاماری است و با تنها محصول خود یعنی لاماری ایما را این طرح فروش در دسترس متقاضیان قرار داده است. 

قیمت تعیین شده برای لاماری ایما نیز یک میلیارد و 79 میلیون تومان اعلام شده است.

بهمن موتوری ها نیز که اواخر مردادماه فروش خود را در بورس کالا انجام دادند درا ین دور از فروش سامانه یکپارچه غایب هستند.

خودروسازان ایلیا که با تنها محصول خود دایون Y5 در دوره دوم فروش سامانه یکپارچه حاضر بود در این دور از فروش غایب خواهد بود.

محصولات عرضه شده توسط خودروسازان چه برای طرح های فروش فوق العاده و چه پیش فروش در دسترس مادران دارای دو فرزند نیز قرار دارد. مادران در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می توانند در طرح فروش خودروسازان شرکت کنند.

البته قرار است در این طرح فروش برای دارنندگان خودروهای فرسوده نیز سهمیه ای 20 ردصدی در نظر گرفته شود.