ایران خودرویی ها برنامه ریزی کردند تا پنج خودروی پژو 206 تیپ دو، پژو پارس سال، پژو 207 دو رنگ با گیربکس اتوماتیک، تارا با گیربک اتوماتیک و دنا پلاس با موتور توربو شارژ با گیربکس اتوماتیک را از مسیر دومین طرح فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در معرض انتخاب متقاضیان قرار دهند.

متقاضیان می توانند از روز شنبه 25 تیرماه 1401 با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به نام نویسی برای خودروهای عرضه شده اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت نام در این طرح فروش از 25 تیرماه به مدت سه روز می توانند ثبت نام کنند.

غول آبی جاده مخصوص خودروهای فروخته شده در این طرح فروش را حداکثر در بازه سه ماهه از زمان تکمیل وجه در اختیار منتخبان قرار می دهد.

آن طور که در اطلاعیه این خودروساز آمده است پژو 206 تیپ دو با قیمتی حدود 150 میلیون تومان، پژو پارس سال با قیمتی حول و حوش 165 میلیون و 600 هزار تومان، پژو 207 دو رنگ (سقف قرمز) با گیربکس اتوماتیک با قیمت حدود 318 میلیون و 600 هزار تومان، تارا اتوماتیک با قیمتی حول وحوش 415 میلیون و 700 هزار تومان و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به قیمت نزدیک به 398 میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص برای تمامی خودروهای عرضه شده در این طرح فروش فوق العاده کارت اشتراک تک ستاره پلاس نیز در نظر گرفته است. متقاضیان می توانند به صورت اختیاری با پرداخت مبالغ اعلامی توسط این خودروساز نسبت به دریافت کارت و استفاده از خدمات ارائه شده، اقدام کنند.