ایران خودرویی ها در آخرین طرح فروش فوق العاده خود در سال ۱۴۰۰ عرضه دو محصول مونتاژی چینی خود را در دستور کار قرار داد. این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. ایران خودرویی ها متعهد شده اند که محصولات عرضه شده را حداکثر تا سه ماه آینده تحویل مشتریان دهند.

هایما S7 پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک و هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته، دو خودروی عرضه شده در جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو هستند. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در این طرح فروش قرعه کشی را حذف کرده است. بنابراین طرح فروش فوق العاده دو عضو خانواده هایما تا زمان تکلیف ظرفیت از سوی این خودروساز ادامه دارد.

متقاضیان باید برای در اختیار گرفتن هایما S7 پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک مبلغ نزدیک به ۶۸۱ میلیون تومان را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

علاقمندان به خریداری هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته نیز قبل از ثبت نام در این فروش فوق العاده باید حساب خود را به مبلغ ۵۹۵ میلیون تومان شارژ کنند.

آبی های جاده مخصوص ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ نیز طرح فروش بدو قرعه کشی برای خانواده هایما برگزار کردند. در این طرح فروش در مجموع هزار و ۸۰۰ دستگاه هایما عرضه شد. سهم هریک از اعضای خانواده ۹۰۰ دستگاه در نظر گرفته شده بود.  در فروش فوق العاده پیشین هایما در مجموع حدود ۸۹۱ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند. سهم متقاضیان برای خرید هایما هایما S7 پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک حدود ۵۳۳ هزار و ۹۰۰ نفر بود و حدود ۳۵۷ هزار و ۶۰۰ نفر هم برای خرید هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته ثبت نام کردند.