ایران خودرو از آخرین طرح فروش فوق العاده خود رونمایی کرد. ایران خودرویی ها در این طرح فروش سه محصول پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک عرضه کردند. آن طور که در اطلاعیه فروش ایران خودرو آمده است منتخبان برای در اختیار گرفتن پژو 207 دستی با سقف پانوراما (شیشه ای) باید مبلغی در حدود 235 میلیون و 600 هزار تومان پرداخت کنند. رانا پلاس با قیمتی در حدود 214 میلیون تومان در این طرح فروش حضور دارد. دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز از سوی ایران خودرو با قیمتی نزدیک به 397 میلیون  و500 هزار تومان عرضه شده است.

غول آبی جاده مخصوص پژو 207 دستی با سقف پانوراما را با رنگهای سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، قرمز دو پوششه متالیک و آبی کاسپین متالیک عرضه می کند. متقاضیان رانا پلاس نیز می توانند این خودرو را با رنگها ی سفید، نقره ای متالیک، خاکستری متالیک، مشکی متالیک و گیلاسی متالیک انتخاب کنند. دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ نیز با چهار رنگ سفید، نقره ای متالیک، خاکستری متالیک و مشکی متالیک در این طرح فروش حاضر است.

همچنین ایران خودرو در کنار اجرای سی و چهارمین طرح فروش فوق العاده خود، دومین طرح فروش ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر را نیز اجرا می کند. در این طرح فروش که در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

در طرح ویژه مادران نیز همانند طرح فروش فوق العاده سه محصول پژو 207 دستی با سقف پانوراما، رانا پلاس و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک عرضه شده است. در صورتی‌که تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت ثبت نام باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی تعیین خواهند شد. در نخستین فروش ویژه مادران که در هفته گذشته اجرا شد، به دلیل بالا بودن متقاضی، مشتریان به صورت قرعه کشی انتخاب شدند.

متقاضیان از امروز 17 اسفند تا پنجشنبه 19 اسفند می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مراسم قرعه کشی روز شنبه ۲۱ اسفندماه، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.