چهار محصول پژو پارس، پژو پارس با موتور TU5، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای(پانوراما)، دنا پلاس با موتور توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه در اولین طرح فروش ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشترعرضه خواهد شد.

این طرح فروش ایران خودرو در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شده است.

 این طرح  فروش از امروز سه‌شنبه ۱۰ اسفند به مدت سه روز اجرا می شود و متقاضیان واجد شرایط فرصت دارند در این مدت به سایت فروش ایران خودرو مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اما چه مادرانی امکان ثبت نام در این طرح فروش ایران خودرو را دارند؟ براساس اطلاعیه ای که ایران خودرو منتشر کرده است در این طرح فروش امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان امسال به بعد باشد، فراهم شده است.

البته با توجه به محدودیت عرضه در اولین طرح فروش آبی های جاده مخصوص به  مادران دارای دو فرزند و بیشتر در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی که با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند؛ مشخص خواهند شد در غیر این صورت، ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص اعلام کرد چنانچه قرار باشد مشتریان محصولات عرضه شده به مادران دارای دو فرزند و بیشتر از مسیر قرعه کشی انتخاب شود مراسم قرعه‌کشی طرح فروش به مادران روز شنبه ۱۴ اسفند و همزمان با قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده برگزار می شود.

مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.