بهمن موتور نحوی فروش محصولات خود شامل فیدلیتی پرایم تیپ یک (5 نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ دو(7 نفره) و دیگنیتی پرایم برای دومین ماه از فصل زمستان را اعلام کرد. بر اساس این برنامه فروش، قرار است از ساعت 10 صبح روز سه شنبه سایت فروش بهمن موتور در دسترس متقاضیان قرار گیرد و این سایت تا زمان تکمیل ظرفیت در دسترس قرار خواهد داشت.

براساس اطلاعات منتشر شده قیمت فیدلیتی پرایم تیپ یک (5 نفره) 785 میلیون و 900 هزار تومان، قیمت فیدلیتی پرایم تیپ دو (7 نفره) 797 میلیون و 900 هزار تومان و قیمت دیگنیتی پرایم نیز 859 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نکته قابل توجه این است که بهمن موتور به منظور جلوگیری از حضور دلالان و واسطه ها در طرح فروش بهمن ماهی خود اعلام کرده که سند خودروهای عرضه شده در این طرح فروش را به مدت یک سال در رهن خود نگه می دارد. متقاضیان  در عوض رهن نگه داشتن خودروهای خریداری شده مبلغ 2 میلیون تومان از قیمت خودرو را به حساب بهمن موتور واریز نمی کنند.

در حالی بهمن موتور به عنوان خودروساز بخش خصوصی در رهن نگه داشتن سند محصولات عرضه شده را در دستور کار قرار داده که دو خودروساز بزرگ کشور این سیاست را به منظور تفکیک مصرف کننده واقعی از واسطه کنار گذاشته اند.