در سامانه کدال شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان اعلام کرد سهام شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس را از طریق کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در بازار بورس به فروش رسانده و به ازای هر سهم حدود 20 ریال سود شناسایی کرده است.

بانک صادرات از نتیجه نداشتن برگزاری مزایده واگذاری سهام شرکت بیمه البرز و ایران خودرو به دلیل عدم وجود متقاضی خبر داد.

شرکت مخابرات ایران از اخذ مجوز تأسیس شرکت سرمایه گذاری آتیه داران مخابرات ایران (سهامی خاص-در شرف تاسیس) خبر داد.

بانک دی نیز برگزاری مزایده عمومی املاک تملیکی و مازاد برای مرحله ششم خود را مطرح کرد.

شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک بیان کرد در راستای توسعه فعالیت و افزایش ظرفیت تولید در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه، اقدام به خرید 4198 متر مربع زمین و 1906 متر مربع ساختمان اداری به ارزش 33 میلیارد تومان نموده است.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان نیز از تجدید برگزاری مناقصه خرید انواع مواد اولیه و بسته بندی به دلیل عدم وجود شرکت کننده خبر داده است.

اما شرکت سبحان دارو بیان داشت نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

همچنین شرکت  داروسازی تولید دارو بیان نمود  نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

شرکت  گروه صنعتی بارز هم بیان کرد شرکت فرعی لاستیک بارز کردستان در صورت های مالی سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 1401 از بابت تغییرات نرخ یورو بابت بدهی تسهیلات ارزی به صندوق توسعه ملی حدودا مبلغ 3.400 میلیارد ریال زیان تسعیر ارز شناسایی خواهد نمود.

شرکت نفت ایرانول نیز در خصوص جریمه 500 میلیارد تومانی شفاف سازی نمود.

شرکت توسعه و عمران امید بیان داشت  تعداد 18 واحد از 22 واحد اعلامی به متراژ 959.55 مترمربع به مبلغ 1.343 میلیارد ریال (سهم شرکت توسعه و عمران امید به نسبت 70.8% سهم الشرکه مبلغ 951 میلیارد ریال می باشد) فروخته شده است.

اما شرکت  تجارت الکترونیک پارسیان کیش اعلام  کرددر مناقصه خرید تجهیزات ذخیره سازی مطابق با LOM , RFP شرکت کرده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد کغدیر بود که آگهی خود را لغو کرد.

و اما نماد خریخت نیز از ثبت آگهی افزایش سرمایه خود را خبر داد.