در آخرین گزارش های منتشر شده در سامانه کدال نماد شیران (شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران) اعلام کرد با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شد.

نماد فخوز از تمدید فرصت 10 روزه تا تاریخ 10 دی ماه 1401 برای رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار خبر داده است.

نمادهای وسهرمز، وسگلستا و وسکرشا پیرو انتشار اطلاعیه ادامه تعلیق نماد معاملاتی در تاریخ 2 شهریور 1401 اعلام کرد علی رغم پیگیری‌های انجام شده ابهامات موجود در وضعیت شفافیت اطلاعاتی برطرف نشده است لذا به مدت 4 ماه دیگر تا تاریخ 31 فروردین 1402 به تعلیق خود ادامه می‌دهند. نماد پدرخش نیز ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد.

همچنین شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان اظهار داشت که نرخ کرایه حمل شرکت ملی پخش به میزان 7 درصد از سال جاری و همچنین به میزان 20 درصد از اول آذرماه 1401 افزایش می‌یابد که اثرات سود و زیان این افزایش پس از محاسبه به اطلاع سهامداران خواهد رساند.

شرکت سرمایه گذاری آرمان گستر پاریز هم از خرید سهام شرکت گروه توسعه آینده کرمان (سهامی عام) خبر داد.

شرکت آسیا سیر ارس نیز در خصوص نتیجه دعوی به طرفیت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (مجتمع سنگ آهن سنگان) شفاف سازی نمود.

شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران -سنا- در خصوص ارزش گذاری و فروش حق تقدم‌های استفاده نشده شرکت مولد نیروی خرم آباد شفاف سازی نمود.

شرکت سرمایه گذاری کوه نور نیز از خرید سهام شرکت برج ایستا گستر به میزان 13 درصد معادل 130 برگ سهم به ارزش اسمی خبر داد.

بانک پارسیان هم عمده دلایل زیان خالص را در شش ماهه 1401 را رشد هزینه سود سپرده های سرمایه گذاری در نتیجه افزایش حجم سپرده ها و افزایش هزینه های تأمین مالی اعلام کرد.

اما شرکت کیسون اعلام داشت  نرخ بهره تسهیلات بانک آینده از 30 درصد به 18 درصد تعدیل شد و مانده بدهی با پرداخت 50 میلیارد تومان پیش قسط به 48 قسط ماهانه تقسیط گردید. 

شرکت افرانت هم عنوان کرد مناقصه‌ای در راه دارد که موضوع مناقصه تأمین، تجهیز، نصب و راه اندازی، راهبری و نگهداری مرکز داده‌های جمعیت می‌باشد که طرف برگزار کننده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

نمادهای همراه و کباده هم توضیحاتی را در خصوص صورت‌های مالی خود منتشر کرده‌اند. 

شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس نیز بیان کرد در نظر دارد دو قطعه زمین زراعی به مساحت 9.2 هکتار واقع در شهرستان بیله سوار روستای بابک به پلاک ثبتی 2 فرعی از 47 اصلی بخش 21 اردبیل را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرکت کارخانجات ایران مرینوس نیز از برگزاری مزایده فروش یک واحد آپارتمان اداری در قم خبر داد. همچنین شرکت شوکوپارس از خط تولید آدامس توپی مغزدار بهره برداری کرد.

شرکت پلی اکریل ایران هم بیان داشت مطابق با مکاتبات انجام شده دستور رفع بازداشتی‌ها از پلاک‌های ثبتی این شرکت، با نامه بانک ملی به اداره اجرایی اسناد رسمی اصفهان ابلاغ شده است.

شرکت سرمایه گذاری و صنایع شیمیایی ایران نیز از صدور برگ مطالبات اعتبار 10 درصد عوارض بر ارزش افزوده خوراک دریافتی از پالایشگاه اصفهان خبر داده است.

اما شرکت مادر مرغ دیزباد از معاملات خود مانند خرید مکمل و هزینه‌های آزمایشگاهی از شیمی دارو -خرید بیمه نامه از ایمن آسایش کوثر، خرید رب گوجه فرنگی از به چین سامین، فروش مرغ به پرسنل مرغک، فروش مرغ به پنبه دانه های روغنی، بازپرداخت قرض الحسنه دریافتی به سرمایه گذاری کشاورزی کوثر خبر داد.

همچنین در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای مفاخر، فتوسا و وثنو سهامداران خود را به مجامع عمومی دعوت کردند اما نماد استقلال آگهی دعوت به مجمع خود را لغو کرد.

نماد شپدیس نیز واریز سود سهامداران خود را از تاریخ 4 بهمن ماه 1401 اعلام کرد. اما وفتخار از مهلت استفاده حق تقدم خرید سهام خبر داد.