به گزارش اکوایران، در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت، شرکت البرز دارو از معامله با پخش البرز خبر داد.

نماد کاذر نیز اعلام کرد دو دستگاه پرس خریداری شده از کشور چین توسط کارشناسان نصب و راه اندازی شده و در حال حاضر در مرحله تولید آزمایشی و سپس تولید نهائی است. پس از رسیدن به تولید نهائی، پرس‌های قبلی شرکت برای تعمیرات و بازسازی اساسی از چرخه تولید خارج خواهد شد.

بیمه دانا هم از نقل و انتقال دارایی‌های ثابت خود خبر داد که دارایی انتقالی زمین‌های موسوم به علی آباد بوده است.

اما نماد غگل افزایش سود عملیاتی را به دلیل تداوم در تأمین مواد اولیه با کیفیت و مدیریت مناسب محصولات تولید و فروش رفته اعلام کرد.

همچنین حفارس از افزایش نرخ حمل آرد کرمان خبر داد. شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا نیز بیان داشت نظر به اینکه صرفاً یک نفر در مزایده مذکور شرکت نمود، لذا در جلسه هیأت مدیره مصوب شد آگهی مزایده فروش ملک پلاسـکوکار تجدید گردد و متعاقباً در سامانه کـدال اطلاع رسـانی خواهد شد.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از معامله با سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌ غرب خبر داده است.

نماد واتی هم از وکالت فروش سرمایه گذاری در سهام شیران به بانک صنعت و معدن خبر داد.

اما ثبهساز فروش ملک ونک واقع در تهران، میدان ونک توسط شرکت توسعه عمران رویال و رنسانس شرکت رامان افروز کوشا را مطرح کرد.

ثامید هم نتایج برگزاری مناقصه مشارکت در ساخت پروژه تجارتی و خدماتی و اداری چمران کرج را عنوان کرد.

همچنین شرکت کی بی سی اعلام کرد در نظر دارد شش دانگ یک قطعه زمین واقع در تهران، شهرک غرب از طریق مزایده عمومی به فروش برساند و طی اطلاعیه‌ای دیگر مطرح کرد که  هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است و به مدت 10 روز دیگر مزایده را تمدید کرد.

اما دیران نیز در خصوص مطالبات شرکت ایران دارو از شرکت داروگستر رازی اعلام کرد مبلغ مطالبات مشتمل بر تأخیر و حق الوکاله و اصل مبلغ خواسته است که عبارت از 107.824 میلیون ریال است و در راستای احقاق شرکت مزایده‌ای جهت فروش اموال توقیفی شرکت داروگستر رازی در تاریخ  2 آذر ماه 1401 صورت پذیرفته که از مبلغ فوق یک واحد آپارتمان به تملک شرکت ایران دارو طی فرآیند انتقال در خواهد آمد و بقیه به صورت نقدی به حساب شرکت ایران دارو واریز خواهد شد.

همچنین بکهنوج خروج واحدهای نیروگاه شوباد از مدار تولید جهت تعمیرات اساسی را اعلام کرد.

ولپارس نیز از فروش شش دانگ یک باب ملک با کاربری کل ملک صنعتی (مجموعه خدماتی، تجاری و اداری) واقع در منطقه 10 تهران در تاریخ 29 آذر ماه 1401 خبر داد.

اما در خصوص آگهی مجامع ثجوان، امیران، سباقر، وبانک و دالبر سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

 نماد سغدیر هم واریز سود سهامداران را از ابتدای 1402 اعلام کرد. همچنین ورنا واریز سود سهامداران حقیقی را از 2 اردیبهشت 1402 و سهامداران حقوقی را از تیرماه 1402 اعلام کرده است.

و اما نمادهای شتران، غاذر، ولراز و امید از پیشنهاد و ثبت افزایش سرمایه از محل سود انباشته، آورده نقدی و مطالبات سهامداران خبر دادند. همچنین نماد های دتهران، غشصفا و بهپاک اعلام کردند افزایش سرمایه از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.