نماد فاذر اعلام کرد به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعات منتشر شده تا تاریخ 10 دی ماه 1401 به تعلیق ادامه می‌دهد. همچنین نماد ولانا بیان نمود با توجه به ظن وقوع جرائم درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی حداکثر تا تاریخ  14 دی ماه 1401 تعلیق می‌شود. اما نماد غالبر عنوان کرد پس از توقف نماد معاملاتی به علت نوسان قیمت سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی و انتشار اطلاعیه ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، اشخاصی که به سامانه تدان دسترسی دارند می توانند به طرح سوال از ناشر اقدام نمایند.

در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت، نماد شلرد عنوان کرد بخش اعظم دیون و بدهی شرکت مربوط به تسهیلات ارزی بوده و افزایش مستمر نرخ ارز پس از بهره برداری، تاکنون موجب تحمیل هزینه مالی ناشی از تسعیر نرخ ارز شده لذا شناسایی بخشی از سود شرکت را غیر ممکن و گزارشگری مالی عملکرد واقعی شرکت را مخدوش نموده است.

شرکت سرمایه گذاری بهمن نیز بیان داشت  با توجه به اینکه موضوع فروش شرکت سرمایه گذاری گروه مالی ایرانیان قبلا اعلام گردیده بود نوع افشا از الف به ب تغییر نمود.

همچنین نماد وسالت پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی مبنی بر افزایش سرمایه، از مجوز بانک مرکزی در خصوص افزایش سرمایه بانک قرض الحسنه رسالت از محل سود انباشته خبر داده است.

اما شرکت تولید نیروی برق آبادان بیان داشت دستور العمل نحوه تدارک و خرید و فروش گواهی ظرفیت در تاریخ 28 آذر 1395 توسط وزیر نیرو تصویب و جهت اجرا ابلاغ گردید.

بانک دی نیز عنوان کرد در نظر دارد 70.89 درصد از سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند(سهامی عام) بطور عمده و نقد یا شرایطی از طریق بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نیز از موافقت با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی(بیمه سهام) خبر داد.

نماد غالبر توضیحاتی را در خصوص ذخیره مالیات شرکت اصلی و گروه، حذف آثار ناشی از تجدید ارزیابی شرکت های فرعی و پوشش بیمه و موجودی کالا و ... منتشر کرده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع هم نمادهای وحافظ، آلومینا و پارتا بودند که سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

نماد قرن هم از موافقت سازمان بورس واوراق بهادار در تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت 30 روز و تا تاریخ 3 بهمن 1401 خبر داده است. 

همچنین نماد ومعادن مهلت پذیره نویسی عمومی را از تاریخ 24 آذر ماه تا 23 دی ماه 1401 اعلام کرد. و اما نماد خاهن از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه 38 درصدی از محل سود انباشته را مطرح کرد.