به گزارش اکوایران، شرکت مخابرات ایران (نماد اخابر) به منظور بررسی علت عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت حداکثر تا 28 آبان ماه 1401 در حالت تعلیق خواهد ماند.

نماد خزامیا از معامله با اشخاص وابسته در سامانه کدال صحبت کرده است و نماد ثبهساز نیز ملک موسوم به سنگر را به قیمت 732 میلیارد تومان و با حاشیه سود 60 درصدی طی یک مزایده به فروش رسانده است.

نماد ویسا نیز اقدام به سرمایه گذاری و خرید 100 درصد پروژه تولید نورد مفتول با ظرفیت 400 هزار تنی از شرکت مفتولکاران یزد نموده است. همچنین شرکت مدیریت سازمان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد تعدادی از املاک مازاد خود را طی مزایده عمومی با شرایط پرداخت(به صورت قسطی و تهاتری) به فروش برساند.

اما نماد ثامید فروش پروژه‌های شهید انصاری قزوین، عظیمیه کرج و امید2 مشهد  به صورت نقد، اقساط و یا تهاتر از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید.

نماد مبین نیز از قطع سرویس دهی به شرکت‌های مصرف کننده به دلیل نشتی ایجاد شده در مسیر یکی از خطوط آب خنک کننده به مدت سه تا شش روز خبر داده است. همچنین این شرکت اعلام نموده است که به دلیل تعمیرات با کاهش 25 درصدی تولید اکسیژن روبه‌رو شده است که طبق پیش بینی‌های انجام شده ظرف 45 روز آینده تعمیرات پایان می‌یابد.

پلاست نیز افزایش 34 درصدی در سود عملیاتی را ناشی از افزایش 38 درصدی سود  ناویژه و تغییرات سایر عوامل تشکیل دهنده آن اعلام کرده است.

نمادهای زماهان، سشرق و کشرق و  نماد قرن سهامدارن خود را به مجمع عمومی دعوت کردند.

نماد زرنام نیز از افزایش سرمایه از محل سود انباشته به منظور تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه ارائه داد.