نماد ولغدر به علت نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر متوقف شده است و به منظور رعایت دستورالعمل ها ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمتی است.

استقلال نیز همچنان در تعلیق است و دلیل این موضوع وجود اختلاف 17 میلیارد و 800 میلیون تومانی ذکر شده است. علت تعلیق نماد گنگین با توجه به وجود ابهام در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر است.

البرز 30 درصد از سهم شرکت کارگزاری پویش در شرف تأسیس را در اختیار گرفته است. شتران از برنده نشدن در مزایده بلوک 12 درصدی نماد فارس گفته است. 


بیشتر بخوانید؛ 

وزارت نفت برنده بزرگترین معامله خصوصی سازی کشور؛ وزارت اقتصاد باخت


کمینا از راه اندازی کوره شماره 2 کارخانه تهران خبر داده است و اعلام کرده است که تولیدات شرکت به روال عادی خود برگشته است.

کهمدا از فروش یک از واحد های اداری خود گفته است و مبلغ 95 میلیارد تومان را به عنوان درامد غیز عملیاتی شناسایی کرده است.

آواک از قرارداد فروش محصولات ارتباطی به منظور نوسازی، بهینه سازی و توسعه بخشی از شبکه راه آهن گفته است.

شپترو از کاهشی بودن روند تولید در سه ماهه دوم سال 1401 گفته است و علت آن را گرمای زیاد و محدودیت های برق منطقه خوزشتان به همراه ناکارامدی برخی تجهیزات مولد اعلام کرده است.

خودرو اعلام کرده است که رقم درآمد عملیاتی شرکت که ناشی از جبران زیان ناشی از قیمت گذاری دستوری بوده است صرفا برای شش ماهه ابتدایی سال جاری است و این سرفصل درامد برای شش ماهه دوم منوط به اخذ مجوز از مراجع دولتی است. ایران خودرو اعلام کرده مبلغ 11 هزارو 400 میلیارد تومان را به حساب بدهی دولت منظور کرده است و برای وصل آن پیگیری های لازم را در دستور کار خود دارد.

خنصیر افزایش سود عملیاتی خود را در کاهش هزینه های اداری و فروش و کنترل هزینه های بهای تمام شده اعلام کرده است.

وبرق آگهی مزایده عمومی فروش ملک را در کدال بارگذاری کرده است همچنین این نماد توضیحات و مدارکی را در رابطه با پروژه در جریان ساخت شرکت مطرح کرده است. پی پاد نیز توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده کرد نماد تماوند هم در خصوص پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره سهام شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین در سامانه کدال شفاف سازی کرده است

نماد قاروم در خصوص صورت های مالی در 7 بند توضیحاتی را به سازمان ارائه کرده است . نماد خمحرکه نیز دلایل افزایش سود عملیاتی را دریافت افزایش نرخ فروش محصولات اعلام کرده است

نماد بمیلا هم طی نامه موارد خواسته شده سازمان بورس را در خصوص صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی را شفاف سازی کرده است. اما داوه علت افزایش بیش از 30 درصدی در سود عملیاتی را دریافت افزایش نرخ محوصلات در طی سه ماهه دوم ذکر بوده است.

آپ عمده دلایل کاهش سود عملیاتی خود را در افزایش نرخ حقوق و دستمزد اعلام کرده. همچنین افزایش هزینه عملیاتی در مقابل ثابت ماندن کارمزد های تراکنشی از دیگر دلایل این موضوع عنوان کرده است.

بانک رفاه هم عمده دلیل افزایش خالص سایر درآمدها و هزینه ها را ناشی از فروش دارایی ثابت به مبلغ 180 میلیارد تومان و درآمد بیمه عمر به مبلغ 70 میلیارد تومان دانسته است.

دتولید نرخ فروش تعدادی از محصولات خود را همچون سایر هم گروهی های خود افزایش داد که نرخ بسته 100 عددی سرماخوردگی بزرگسالان رو با 65 درصد افزایش به رقم 57 هزار تومان رسانده است.

غناب نیز همچنین کاهش نرخ پی وی سی در بازار های جهانی و افزایش نرخ گاز و برق به همراه افزایش حقوق و دستمز را از دیگر عوامل کاهش سود عملیاتی ذکر کرده است. هیت مدیره نماد کماسه اعلام کرده است به دلیل افزایش سطح عمومی قیمت ها و رشد بهای تمام شده اقدام به افزایش نرخ 12درصدی برای محصولات خود را در دستور کار دارد.

کصدف یکی از علت های افزایش 30 درصدی سود عملیاتی این شرکت را تولید و فروش شرکت با ظرفیت حداکثری دانسته است.

اما نمادهای امیران و حسینا سهامداران خود را به مجمع عمومی دعوت کردند و نمادهای وگردش و کیمیا نیز در مورد افزایش سرمایه و اظهار نظر بازرسی قانونی اطلاعیه هایی را منتشر کردند. در خصوص زمان بندی پرداخت سود نماد جوین اعلام کرده است که از اردیبهشت سال 1402 اقدام به پرداخت سود سال مالی تیر ماه 1401 را آغاز خواهد کرد.